N3xt wrote:Bene pildosi pranasystes, jog KL nepajegus tokiu greiciu tiekt, kadangi po anderneto buvo praktiskai laisvas tinklas galejo sau leist atsukt tokius viliojancius greicius, pasidares sau reklama, uzsmauges zmones su savo sutartim vel viska nusuko ir tu sedek patenkintas su realiu ju greiciu :]
Is svetimo nelaimes juoktis negrazu bet nepykit man juokas ima, prisiminus kas dejos cia pries pora men ir garbinima KL dabar taip iseina jog parabole siuo atveju teisingiausia... gerai mokam daugiau, bet bent gaunam ta ka pasirasom juodu ant balto.
Kiek varčiau postus, niekur neįžvelgiau tiesioginio KL garbinimo. Dalykas buvo visai kitas: jei kas nors išdrįsdavo (ypač naujokas) sukritikuoti Parabolę, tai jis automatiškai, vienbalsiai buvo priskiriamas prie KL garbintojų. Ir pažiūrėjus ankstesnius postus tai bado akis ant kiekvieno kampo. Turėtume aiškiai skirti du dalykus:
BŪTI KL garbintoju ir
BŪTI LAIKOMU KL garbintoju - skirtingi dalykai kaip diena ir naktis.
O tuo tarpu Parabolė ne be priežasties buvo kritikuojama: nuo 2007 m. rudens iki pat š.m. gruodžio ryšys darėsi vis nebestabilesnis, praktiškai kiekvieną savaitę nebūdavo dienos, kad kas nors neatsitiktų ir nesubiesintų. Matydamas Parabolę esant giliame letarge ir be jokių konkrečių datų, KL savaime suprantama tuo ėmė naudotis ir tik tada, kai jau net patys aršiausi Parabolės šalininkai (neslėpsiu, ir pats buvau jau vežimą pasikinkęs) ėmė atvirai kalbėti apie išėjimą, Parabolė staiga nubudo iš letargo ir parodė, kad arklinis vežimukas gali kai nori ir gana neblogą greitį išvystyti... Taip visa ši istorija atrodo eilinio kliento akimis.
Taigi, niekas nieko čia negarbina, o paprasčiausiai keikia ir ieško kur geriau kai situacija bloga arba džiaugiasi ir entuziastingai palaiko kai pamato konkretesnius sprendimus ir jų įgyvendinimo datas.

Beje, ir pats vieną kartą labai puikiai pasakei: "Būkim biedni, bet teisingi..."
