Mes aišku visokių problemų, dėl kurių kažkas blogai veikia, tikriausiai nenustatysime. Mano pagrindinis tikslas yra teikti užsakytą interneto ryšį pagal kažkokį tai abonento pasirinktą planą ir užtikrinti šiuos pagrindinius dalykus:stepas.b wrote:Bandžiau su kitu kompu, bet su Bitės VMC -rezultatai panašūs. Su tuo pačiu kompu ir Bitės VMC - irgi. Yra ir dar viena prielaida, kad kažkas netvarkoj su serveriu, kuriame tas video laikomas.



Dabar visi šitie parametrai yra matuojami ir sekami centralizuotai:


Esant tokioms abejonėms, kad abonentas negauna perkamo srauto, tikslinga pas jį bute pastatyti Prabolės kompiuterį ir padaryti siuntimo testus į tokius serverius Lietuvoje ir užsienyje, kurie tikrai nestabdo ryšio ir negali būti patys dėl tokio ryšio stabdymo kalti. Kaip tai reikia daryti ir kokie tai serveriai, aš jau esu kalbėjęs senesnėse temose, kai buvo kalba apie BITĖS ryšį:
Bet kaip matosi niekas tų mano kalbų nesiklauso ir vėl pateikia visokiausius testus, kurie pasitikėjimo mažai kelia, nors NetMeter yra nemokama programa ir ją nesunkiai instaliuoti gali kiekvienas. Dar kartą katoju - aš kitų matavimų su viskiom testinėm programom tipo SPEEDTEST.NET į nežinomus serverius net nenagrinėsiu. Norite reikšti pretenzija- išmokite testuoti tais būdais, kuriais aš pasitikiu.

Aš nesu didelis kompiuterių specialistas, bet dirbdamas su jais įsitikinau, kad net ką tik perinstaliuotas kompiuteris gali kelti problemų, todėl aklai juo pasitikėti tikrai neverta, tuo labiau, kad abonentams tai kol kas nekainuos nieko.martinuxxx wrote:Bendra situacija yra tokia, kad YouTube, nepriklausomai nuo failo dydžio, apie trečdalį video nepaveža - ir iškyla labai įdomus klausimas: kaip tai gali būti susiję su vartotojo kompiuteriu, kuris yra beveik naujas, puikiai dirbantis laptopas. Bet čia turbūt hab. dr. sfera kvepia![]()
Tuo tarpu aš neturiu žalio supratimo
Aš manau, kad visi tokie testai, daromi pas abonentus, turėtų pagerinti situaciją abiejuose galuose - abonentas turės galimybę įsitikinti ar tikrai yra viskas tvarkoje su jo kompiuteriu, o mūsų žmonėms atsiras didesnės galimybės žinoti visas situacijas dėl ko abonentai skundžiasi blogu ryšiu ir gal būt kažką patobulinti pas save, kad to išvengti.
Šitokių testų Lietuvoje neatlieka nei viena įmonė, todėl manau čia būtų didelis žingsnis serviso gerinime ir paslaugos kokybės didinime.