yabadabadu wrote:juo toliau juo labiau paraboles specialistai mane gasdina kai kompiuterius vertina pagal svori o gedimus shalina ishjungimais ish elektros
Leono kompetencija čia nie prie ko. Visas Parabolės verslas veikai biškį kiek kitaip. Kiekvienas darbuotajas turi gerai išmanyti tik tą darbą, kurį dirbą. Kitaip pasakius - yra siauros specializacijos. Aš neturiu tiek pinigų, kad nusamdyti IT specialistus su daktaro laipsnais kabeliams tampyti ar elementariems gedimams šalinti, o ir jūs tikriausia nenorėsite, kad tokio lygio specialistai jus aptarnautų. Jus aptarnaujančiam technikui užtenka mokėti elementarius darbus: pravesti kabelį, pajungti modemą, užregistruoti - išregistruoti abonentą, pažiūrėti ar modemas gerai veikia (ping'ų statistikos grafikai), pažiūrėti į įrangos monitoringo grafikus grafikus ar yra interntas aplamai, ar srautai yra naudojami normlaia (jei per mažas vartojimas, reiškia kažkas yra negarai, nes dailis abonentų nesinaudoja internetu), pažiūrėti į grafikus kaip dirba visa įranga (kiekviernam įrenginiui yra moritoringo grafikas), mokėti pažiūrėti pas abonentą vietoje kas yra blogai ir pašalinti trūkumus. Pastebėjus kokius tai trūkumus, ar atsiradus kokiems tai įtarimams, kurių jis nesupranta ar negali pašalinti, paskambinti ar parašyti emailą Giedriui Šauliui ir viską pasakyti.
Į serverinę jis tik turi retkarčiais užeiti pasižiūrėti kokia yra patalpoje temperatūra (ar gerai dirba kondicionierius), ar yra elektrą (gal jau dirba iš UPS'ų). Palaikyti serverinėje elementarią švarą ir tvarką. Toliau yra Giedrius, jis žiūri kas yra blogai (ar iš viso yra čia problema) ir ieško sprendimo būdų. Nesuranda pats - kreipiasi į mus aptarnaujančia firmą, BITĘ ir kitus ir t.t. Paprastai toliau mus aptarnaujančios firmos reikalai neišeina - sprendimas yra randamas ir jeigu iškyla finansavimo klausimas - eina pas mane.
Leonas žino gerokai daugiau, negu reikia jo darbui, todėl jis čia ir diskutuoja su jumis. Telšių technikų čia dar nemačiau. Prievarta versti ateiti čia ir diskutuoti aš nematau reikalo, nes aš jiems už tai nemoku (kaip ir Leonui). Nemačiau aš čia ir mus aptarnaujančios adminų firmos žmonių - aš jiems už tai nemoku.
Man forumas reikalingas ir aš jame čia pastoviai sėdžiu dėl labai elementaraus dalyko - noriu žinoti kuo "kvėpuoja" abonentai - kokios problemos yra, kokie yra jūsų norai ir t.t. Kad galėčiau šį savo verslą palaikyti reikiamos kokybės, mano produktai (kabelinė ir internetas) būtų paklausūs ir perkami ir laiku reaguoti į abonentų poreikius kokioms tai naujovėms - gera linkme vystyti verslą - žinoti ko reikės ateityje ir t.t. Žodžiu pastovai modernėti, kad neatsilikti nuo tarukinio.
O viso to darbo rodikliai yra labai aišku - pajamų ir abonentų augimas
Dėl visko ką jūs man prikalbate aš einu konsutuotis. Žiūrint koks klausimas yra, kai ką aš irgi moku pasižiūrėti. Galiu pasižiūrėti tuos pačius dalykus kaip ir technikai - kaip dirba serverinės aparatūra, kaip dirba modemai, koks yra srautų sunaudojimas, kaip praeina srautas iki BITĖS įrenginių, kaip BITĖ atiduoda srautus ir dar visokių dalykėlių. Jeigu kas man neaišku - pradedu klausinėti nuo apačios:

technikai

Pavaduotojas Giedrius

adminų firma

nepriklausomi konsultantai.
Jeigu pastebiu kokių tai šioje grandinėje trūkumų - einu aiškintis kas miega, o nedirba nu ir ...
Žodžiu noriu žinoti visą paslaugų teikimo procesą iki panagių
