Pranešimas Telšių abonentams
Posted: Mon Nov 13, 2006 6:38 pm
Balsuoti prašau tik Telšių KTV abonentus - kitaip balsavimas neturi prasmės.
Rugsėjo mėnesį, paaiškėjus TRICOM sistemos trūkumams dirbant su kolektyvinais modemais, (kai vienu laiptinėje ar namo rūsio dėžėje esančiu modemu naudojasi keli abonentai) buvo nusprestą TRICOM įranga pakeisti į CISCO, kuri tų trūkumų neturi. Lapkričio pirmą savaitę tai ir buvo padaryta.
Tai padarius paaiškėjo, kad yra sunaudojama daugiau srauto dėl ko vakarais krenta interneto sparta ir kai kurie abonentai dėl to patiria nepatogumus. Dėl to lapkričio 7 d. kreipėmės į BITĘ, kuri pažadėjo šitą problemą išspręsti vėliausiai iki lapkričio 17 d. ir srautus padidinti, kad jie būtų su 20 % atsarga. Manau trečiadienį, o vėliausia penktadienį jau galėsime užtikrinti didžiausias interneto spartas, nurodytas http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=22.
Abonentai, kuriems internetas buvo tiekiamas mažesne negu minimali sparta, nurodyta sutartie priedo lentelėje http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc dėl kompensacijų už prastą interneto ryšį su raštiškais prašymais turi kreiptis į abonentinį skyrių Mąsčio g. 32-103. Šis klausimas liečia įmonės buchalterinę apskaitą ir aš jo kitaip išspręsti negaliu.
Visi abonentai, patiriantis nepatogumus dėl kolektyvinių modemų persikrovimų ir "pakibimų", gali kreiptis į interneto tarnybą tel. 8-682-47191 arba į abonentinį skyrių tel. 7-82-81 ir jiems bus pastatyti individualūs modemai butuose.
Iki šiol, nors http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=20 ir buvo skelbiama, kad gedimai registruojami kitu laiku, realiai tai vyko vangiai, nes interneto meistrai vakarais ir ne darbo dienomis nedirbdavo. Daviau nurodymą, kad meistrai darbo dienomis dirbtų nuo 9:00 iki 21:00, o šeštadienį , sekmadienį budėtų ir gedimus šalintų nuo 12:00 iki 19:00. Manau, kad jau šią savaitę tai pradėsime daryti.
Šiuo metu dar vyksta CISCO įrangos derinimo darbai, dėl ko dar gali pasitaikyti ryšio sutrikimų.
Savo pastabas, pasiūlymus ir pretenzijas abonentai gali išsakyti tiesiai man šiame forume šioje temoje arba privačia žinute (PM), arba email'u ktv@parabole.lt
Žadu abonentų skundus priiminėti specialiu skundų telefonu, kurio numerį paskelbsiu čia forume, www.parabole.lt ir abonentams siunčiamuose sąskaitose. Galėsite savo skundus, pastabas ir pasiūlymus išsakyti tiesiai man arba atsiūsti SMS žinutę. Visos pastabos , pasiūlymai ir pretenzijos bus mano apsvarstytos ir įvertintos.
.
Atsiprašau visų už patiriamus nepatogumus.
Prašymas prabalsavusiems "Nepakankamai" - parašykite kokių dar priemonių aš turėčiau imtis.
Rugsėjo mėnesį, paaiškėjus TRICOM sistemos trūkumams dirbant su kolektyvinais modemais, (kai vienu laiptinėje ar namo rūsio dėžėje esančiu modemu naudojasi keli abonentai) buvo nusprestą TRICOM įranga pakeisti į CISCO, kuri tų trūkumų neturi. Lapkričio pirmą savaitę tai ir buvo padaryta.
Tai padarius paaiškėjo, kad yra sunaudojama daugiau srauto dėl ko vakarais krenta interneto sparta ir kai kurie abonentai dėl to patiria nepatogumus. Dėl to lapkričio 7 d. kreipėmės į BITĘ, kuri pažadėjo šitą problemą išspręsti vėliausiai iki lapkričio 17 d. ir srautus padidinti, kad jie būtų su 20 % atsarga. Manau trečiadienį, o vėliausia penktadienį jau galėsime užtikrinti didžiausias interneto spartas, nurodytas http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=22.
Abonentai, kuriems internetas buvo tiekiamas mažesne negu minimali sparta, nurodyta sutartie priedo lentelėje http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc dėl kompensacijų už prastą interneto ryšį su raštiškais prašymais turi kreiptis į abonentinį skyrių Mąsčio g. 32-103. Šis klausimas liečia įmonės buchalterinę apskaitą ir aš jo kitaip išspręsti negaliu.
Visi abonentai, patiriantis nepatogumus dėl kolektyvinių modemų persikrovimų ir "pakibimų", gali kreiptis į interneto tarnybą tel. 8-682-47191 arba į abonentinį skyrių tel. 7-82-81 ir jiems bus pastatyti individualūs modemai butuose.
Iki šiol, nors http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=20 ir buvo skelbiama, kad gedimai registruojami kitu laiku, realiai tai vyko vangiai, nes interneto meistrai vakarais ir ne darbo dienomis nedirbdavo. Daviau nurodymą, kad meistrai darbo dienomis dirbtų nuo 9:00 iki 21:00, o šeštadienį , sekmadienį budėtų ir gedimus šalintų nuo 12:00 iki 19:00. Manau, kad jau šią savaitę tai pradėsime daryti.
Šiuo metu dar vyksta CISCO įrangos derinimo darbai, dėl ko dar gali pasitaikyti ryšio sutrikimų.
Savo pastabas, pasiūlymus ir pretenzijas abonentai gali išsakyti tiesiai man šiame forume šioje temoje arba privačia žinute (PM), arba email'u ktv@parabole.lt
Žadu abonentų skundus priiminėti specialiu skundų telefonu, kurio numerį paskelbsiu čia forume, www.parabole.lt ir abonentams siunčiamuose sąskaitose. Galėsite savo skundus, pastabas ir pasiūlymus išsakyti tiesiai man arba atsiūsti SMS žinutę. Visos pastabos , pasiūlymai ir pretenzijos bus mano apsvarstytos ir įvertintos.
.
Atsiprašau visų už patiriamus nepatogumus.
Prašymas prabalsavusiems "Nepakankamai" - parašykite kokių dar priemonių aš turėčiau imtis.