Pranešimas Telšių abonentams
Pranešimas Telšių abonentams
Balsuoti prašau tik Telšių KTV abonentus - kitaip balsavimas neturi prasmės.
Rugsėjo mėnesį, paaiškėjus TRICOM sistemos trūkumams dirbant su kolektyvinais modemais, (kai vienu laiptinėje ar namo rūsio dėžėje esančiu modemu naudojasi keli abonentai) buvo nusprestą TRICOM įranga pakeisti į CISCO, kuri tų trūkumų neturi. Lapkričio pirmą savaitę tai ir buvo padaryta.
Tai padarius paaiškėjo, kad yra sunaudojama daugiau srauto dėl ko vakarais krenta interneto sparta ir kai kurie abonentai dėl to patiria nepatogumus. Dėl to lapkričio 7 d. kreipėmės į BITĘ, kuri pažadėjo šitą problemą išspręsti vėliausiai iki lapkričio 17 d. ir srautus padidinti, kad jie būtų su 20 % atsarga. Manau trečiadienį, o vėliausia penktadienį jau galėsime užtikrinti didžiausias interneto spartas, nurodytas http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=22.
Abonentai, kuriems internetas buvo tiekiamas mažesne negu minimali sparta, nurodyta sutartie priedo lentelėje http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc dėl kompensacijų už prastą interneto ryšį su raštiškais prašymais turi kreiptis į abonentinį skyrių Mąsčio g. 32-103. Šis klausimas liečia įmonės buchalterinę apskaitą ir aš jo kitaip išspręsti negaliu.
Visi abonentai, patiriantis nepatogumus dėl kolektyvinių modemų persikrovimų ir "pakibimų", gali kreiptis į interneto tarnybą tel. 8-682-47191 arba į abonentinį skyrių tel. 7-82-81 ir jiems bus pastatyti individualūs modemai butuose.
Iki šiol, nors http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=20 ir buvo skelbiama, kad gedimai registruojami kitu laiku, realiai tai vyko vangiai, nes interneto meistrai vakarais ir ne darbo dienomis nedirbdavo. Daviau nurodymą, kad meistrai darbo dienomis dirbtų nuo 9:00 iki 21:00, o šeštadienį , sekmadienį budėtų ir gedimus šalintų nuo 12:00 iki 19:00. Manau, kad jau šią savaitę tai pradėsime daryti.
Šiuo metu dar vyksta CISCO įrangos derinimo darbai, dėl ko dar gali pasitaikyti ryšio sutrikimų.
Savo pastabas, pasiūlymus ir pretenzijas abonentai gali išsakyti tiesiai man šiame forume šioje temoje arba privačia žinute (PM), arba email'u ktv@parabole.lt
Žadu abonentų skundus priiminėti specialiu skundų telefonu, kurio numerį paskelbsiu čia forume, www.parabole.lt ir abonentams siunčiamuose sąskaitose. Galėsite savo skundus, pastabas ir pasiūlymus išsakyti tiesiai man arba atsiūsti SMS žinutę. Visos pastabos , pasiūlymai ir pretenzijos bus mano apsvarstytos ir įvertintos.
.
Atsiprašau visų už patiriamus nepatogumus.
Prašymas prabalsavusiems "Nepakankamai" - parašykite kokių dar priemonių aš turėčiau imtis.
Rugsėjo mėnesį, paaiškėjus TRICOM sistemos trūkumams dirbant su kolektyvinais modemais, (kai vienu laiptinėje ar namo rūsio dėžėje esančiu modemu naudojasi keli abonentai) buvo nusprestą TRICOM įranga pakeisti į CISCO, kuri tų trūkumų neturi. Lapkričio pirmą savaitę tai ir buvo padaryta.
Tai padarius paaiškėjo, kad yra sunaudojama daugiau srauto dėl ko vakarais krenta interneto sparta ir kai kurie abonentai dėl to patiria nepatogumus. Dėl to lapkričio 7 d. kreipėmės į BITĘ, kuri pažadėjo šitą problemą išspręsti vėliausiai iki lapkričio 17 d. ir srautus padidinti, kad jie būtų su 20 % atsarga. Manau trečiadienį, o vėliausia penktadienį jau galėsime užtikrinti didžiausias interneto spartas, nurodytas http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=22.
Abonentai, kuriems internetas buvo tiekiamas mažesne negu minimali sparta, nurodyta sutartie priedo lentelėje http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc dėl kompensacijų už prastą interneto ryšį su raštiškais prašymais turi kreiptis į abonentinį skyrių Mąsčio g. 32-103. Šis klausimas liečia įmonės buchalterinę apskaitą ir aš jo kitaip išspręsti negaliu.
Visi abonentai, patiriantis nepatogumus dėl kolektyvinių modemų persikrovimų ir "pakibimų", gali kreiptis į interneto tarnybą tel. 8-682-47191 arba į abonentinį skyrių tel. 7-82-81 ir jiems bus pastatyti individualūs modemai butuose.
Iki šiol, nors http://www.parabole.lt/modules.php?name ... age&pid=20 ir buvo skelbiama, kad gedimai registruojami kitu laiku, realiai tai vyko vangiai, nes interneto meistrai vakarais ir ne darbo dienomis nedirbdavo. Daviau nurodymą, kad meistrai darbo dienomis dirbtų nuo 9:00 iki 21:00, o šeštadienį , sekmadienį budėtų ir gedimus šalintų nuo 12:00 iki 19:00. Manau, kad jau šią savaitę tai pradėsime daryti.
Šiuo metu dar vyksta CISCO įrangos derinimo darbai, dėl ko dar gali pasitaikyti ryšio sutrikimų.
Savo pastabas, pasiūlymus ir pretenzijas abonentai gali išsakyti tiesiai man šiame forume šioje temoje arba privačia žinute (PM), arba email'u ktv@parabole.lt
Žadu abonentų skundus priiminėti specialiu skundų telefonu, kurio numerį paskelbsiu čia forume, www.parabole.lt ir abonentams siunčiamuose sąskaitose. Galėsite savo skundus, pastabas ir pasiūlymus išsakyti tiesiai man arba atsiūsti SMS žinutę. Visos pastabos , pasiūlymai ir pretenzijos bus mano apsvarstytos ir įvertintos.
.
Atsiprašau visų už patiriamus nepatogumus.
Prašymas prabalsavusiems "Nepakankamai" - parašykite kokių dar priemonių aš turėčiau imtis.
Last edited by steponas on Thu Dec 14, 2006 10:55 am, edited 1 time in total.
UAB "Parabolė" direktorius
- _OutrageousBoy_
- Pradedantis
- Posts: 66
- Joined: Wed Sep 07, 2005 8:54 pm
-
- Naujokas
- Posts: 1
- Joined: Sat Nov 19, 2005 7:07 pm
Aš žinau, kad dinginėja, nes vis dar vyksta CISCO derinimo darbai ir kiekvieną kartą įvedus kokius tai pakeitimus jo programoje, vyksta jo perkrovimas, po kurio ne visi modemai greitai patys atsigauna - kai kuriuos reikia važiuoti į vietą ir perkrautivaizduoklis wrote:nieko gero... internetas dingstineja kiekviena diena... rekordas nebuvimo interneto yra nuo 10val ryto iki 7val vakaro...taigi as nematau jokiu pagerejimu del interneto tiekimo..
Bet klausimas buvo kitas - ar pakankamai priimta priemonių, kad pagerinti interneto kokybę
Gal per anksti paklausiau
Gal reikėjo palaukti kol šios priemonės bus pilnai įgyvendintos ir kokią savaitę ramiai padirbus
Bet žmonės nesusigaudė kas čia vyksta ir aš nusprendžaiu pranešdamas dar ir pravesti apklausą
UAB "Parabolė" direktorius
Na dabar internetas tai kažkas baisaus..Apie 14h jau tikrai atrodė,kad pasitaisė bet einant link vakaro prasidejo nesamones kaip ir visada...Lagai baisiausi...
Taip,kad atsakau i jūsų žinutę Steponai-ne,internetas vis dar eina blogai ir stringa.
Čia bus viskas aišku ar jūsų paslaugomis dar naudotis ar ne po visų cisco remontų...
Taip,kad atsakau i jūsų žinutę Steponai-ne,internetas vis dar eina blogai ir stringa.
Čia bus viskas aišku ar jūsų paslaugomis dar naudotis ar ne po visų cisco remontų...
Na man kaip ir visada: http://img47.imageshack.us/my.php?image=untitledww4.gif
Net nežinau ką čia ir bedaryti...Meistrams skambinam sakom,kad norim modemo tie sako,kad pažiūrėsim ką galim padaryti ir paskambinsim bet taip ir nepaskambino ir nesiėmė jokių priemonių....Nieko jau nebesuprantu čia.
Net nežinau ką čia ir bedaryti...Meistrams skambinam sakom,kad norim modemo tie sako,kad pažiūrėsim ką galim padaryti ir paskambinsim bet taip ir nepaskambino ir nesiėmė jokių priemonių....Nieko jau nebesuprantu čia.