Rita wrote: ----- Original Message -----
From: Rita R.
To: board@parabole.lt ; ktv@parabole.lt
Sent: Friday, November 11, 2016 3:07 PM
Subject: Dėl paslaugų brangimo ir nelankstumo
Sveiki. Gavus sąskaitą už internetą ir televiziją 15,21 eu, buvau nemaloniai nustebinta, kad šios paslaugos pabrango... Norėtųsi paklausti, kuom jos patobulėjo asmeniškai man, jog už jas turėčiau mokėti visu euru brangiau? Man sutartis pasibaigusi jau eilę metų, laukiau, kada pasiūlysit, patrauklesnių akcijų, nuolaidų, kad pasilikčiau jus, kaip operatorių. O sulaukiau tik paslaugos kainos kėlimo... Ėmiau žvalgytis patrauklesnių kainų ir, žinoma, radau. Va, įmonė Kompiuterinis Langas siūlo internetą ir TV viso už 8,98 eu... Net monopolistė Teo, kurios salonas atsidarė Plungėje, duoda sparčiam internetui ir išmaniajai televizijai už 14,90 eu... Iš prigimties esu konservatyvi, nemėgstu kaitalioti operatorių, turiu pas jus 19 metų stažą, bet, žiūriu, kad ši savybė man nenaudinga... Siūlau pateikti savo abonentams patrauklesnių akcijų ir linkiu visokeriopos sėkmes.
--
Su pagarba Rita, Jūsų abonentas 19 metų
Labas vakaras gerbiama Rita,
labai ačiū, kad esate patikima mūsų abonentė ir manau mane suprasite teisingai.
Kas dėl pabrangimo, taip Jūsų turimas "Mažasis" paketas keliasdešimt centų pabrango, nes buvome priversti jį performuoti - įkelti į jį keturias mokamas naujas programas: „REN TV Lietuva“, „Pervyj Baltijskij kanal“, „NTV Mir“, „Pervyj Baltijskij muzykalnyj kanal“, nes to reikalavo programų savininkas BMA. Tikriausiai ir Jūs girdėjote ką BMA, žinodama, kad nėra kuo jų programų pakeisti, su Lietuvos kabeliniais operatoriais išdarinėjo... Paskaitykite http://www.15min.lt/verslas/naujiena/be ... 663-682897 arba http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/ ... gultis.htm ir suprasite kokį košmarą aš patyriau, kol su jais susitariau.
Prieš BMA neatsilaikė net tokios galingos kabelinės kaip Balticum ir Cgates. O viena iš didžiausių kabelinių operatorių INIT net ir dabar šių programų netransliuoja.
Todėl man teko pasirinkti vieną iš dviejų blogybių:
visai nutraukti šių programų transliaciją ir išklausyti "Bazinio", "Didžiojo", "Skaitmeninio" ir papildomų programų paketų abonentų priekaištus (nes šituose paketuose jos buvo transliuojamos)
perkelti šias programas į "Mažąjį" paketą ir išklausyti tik „Mažojo“ paketo abonentų pretenzijas, nes jiems teks pridėti mokestį, kuris (už šias programas) bus mokamas BMA.
Pasirinkau antrą variantą.
Aš suprantu, kad daliai abonentų rusiškos programos gali būti ir neaktualios, todėl tokiems abonentams, siūlau rinktis pigesnį "Lietuvišką" programų paketą http://www.parabole.lt/indexx.php?miest ... ietuviskas , o kitas programas užsisakyti pasirenkant kurį tai papildomą paketą http://www.parabole.lt/indexx.php?miest ... i_teminiai
O kas dėl kitų firmų akcijinių pasiūlymų, tai pirmiausia patarčiau žiūrėti ne į kaną, o kokias programas už tuos prašomus mažesnius pinigus nupirksite ir per kiek laiko Jums bus suteikta pagalba arba pašalinti gedimai, nes nei viena firma, išskyrus mus, meistrų Plungėje neturi! O išlaikyti meistrus vietoje irgi nemažai kainuoja. Plius vis didesnį svorį abonentų tarpe įgauna mūsų nemokamai teikiama video stebėjimo paslauga „Saugi kaimynystė“. Tuose namuose, kur yra įrengtos mūsų vaizdo kameros (o tai priklauso tik nuo abonentų noro), mūsų interneto abonentai namo kiemą ir namo aplinką gali stebėti per savo kompiuterius, o reikalui esant (vagystės, mašinų apgadinimai ir t.t.), gali pasinaudoti 10 dienų įrašų archyvu ... o tas mums irgi nemažai kainuoja.
Todėl, gerbiama Rita, manau, kad patyrinėjusi ir palyginusi programų lenteles ir įvertinusi tai, ką mūsų konkurentai nutyli (serviso greitis ir „Saugi kaimynystė“) ir toliau liksite mūsų abonente. Gerai kol jokia pagalba nereikalinga: ir su televizoriumi ir su kompiuterine įranga susitvarkote pati, bet jeigu kas atsitiks? Mūsų meistras pas abonentus atvyksta laike kelių valandų ... ir tai jiems nieko nekainuoja, o kaip bus, kai reikės dėl Jūsų atvažiuoti iš kito miesto ...
Sveikinu Jūs su artėjančiomis Šv. Kalėdomis ir Naujais Metais ir linkiu viso ko geriausio ... ir visada prisiminti, kad džiaugsmas dėl mažos kainos trunka trumpiau, nei liūdesys dėl nepasiteisinusių lūkesčių
Jeigu dar turėsite kokių klausimų ar pasiūlymų – mielai atsakysiu.
Pagarbiai
Steponas Zepčiukas
UAB „Parabolė“ direktorius