Remonto darbai
Posted: Tue Jan 13, 2009 11:59 am
Kaip žinote pasaulyje nėra to, kas negestų, tik kartais yra geriau, kad apie juos nieko nežinai ir jais nesidomi - susidaro tokia savotiška patikimumo iliuzija, kad niekas negenda ir visada viskas yra tvarkoje. Žmonės, kurie tuo nesidomi, gedimus pastebi gana retai – jie vadovaujasi sutartimi ir kelia triukšmą tik tada, jeigu ryšio nėra ilgiau negu nustatytą sutartyje laiką arba, jeigu nepatinka, iš mūsų išeina kur jiems geriau atrodo. Bet yra ir tokių žmonių, kurie labai skausmingai reaguoja į visokius remontus, bet juos mūsų paslaugos tenkina, nors jie ir labai dėl to pyksta, nes nesupranta kas darosi ir galvoja, kad mūsų žmonės nieko nedaro, o tik kortom lošia, arba yra ant tiek buki, kad sėdi vandenyje iki bambos ir dar nemato, kad jau skęsta
Taigi tikiuosi, kad ši tema sumažins jų įtūžį ir tuo pačiu duos informacijos ir kitiems abonentams, kurie čia kartais užsuka paskaitinėti kas pas mus vyksta, bet tokių papezėjimų apie darbuotojų kvalifikaciją, kaip ankstesnėse temose, daugiau nepakęsiu ir tokius postus trinsiu iš čia lauk, kad neteršti temos ir nenukrypti nuo reikalo esmės. O dėl specialistų kvalifikacijos, paskutinį kartą pasakysiu- Geraldas su Kęstu yra aukščiausios kvalifikacijos KTV tinklų specialistai, šį darbą dirba senai ir gerai jį išmano. Tas pats liečia ir interneto sistemą prižiūrinti Marių iš Proservis, kuris 2000 metais su Šiaulių KTV „Splius“ pirmieji Lietuvoje pradėjo kurti interneto tinklus per KTV ir iki šiol juos prižiūri ir tikrai nerasi tokio lygio specialisto, kuris išmanytų geriau už jį DOCSIS sistemų darbą http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS
Taigi laukiu jūsų supratimo ir palaikymo tos idėjos, kad geriau kalbėti apie reikalą argumentuotai, negu svaičioti visokias nesąmones apie Parabolės darbuotojų kvalifikacija, nes jau esu ne kartą sakes, kad visi mano darbuotojai turi kvalifikacijos tiek, kiek jiems jų darbe ir reikia. O vedantieji, kuriuos čia paminėjau – netgi gerokai daugiau, negu čia kas įsivaizduoja ir jiems nereikia niekam to įrodinėti, užtenka, kad aš apie tai žinau ir algas moku ir nematau reikalo čia jų atestuoti
Gaila aišku, kad taip išėjo, bet čia, dėl tokios bendravimo kultūros, iš specialistų nebeužeina niekas. Tik man bėra įdomios abonentų nuotaikos ir ką jie galvoja, o kiti deja į tai seniai nusispjovė – yra nustatyta tvarka, duoti telefonai ir prašau - registruokite gedimus. Nors Kaune buvo visai kitaip – jie buvo aktyviausi abonentų patarėjai ir padėjėjai ir man pačiam čia reikėjo sėdėti kur kas mažiau. Bet deja yra kaip yra ...
Pirmas pranešimas
Vakar buvo nustatyta, kad Telšiuose yra susilpnėję optiniai signalai, ateinantys į optinį imtuvą Vilniaus gatvėje. Geraldas su Kęstu šiandien nustatinės priežastį dėl ko taip yra ir jeigu tai ne žiurkių nugraužtas kabelis (o taip toje trasoje jau buvo 2 kartus), turėtų viską sutvarkyti.
Jeigu pasirodys, kad visgi yra pažeistas kabelis, tai gali užtrukti ilgiau, nes matomai reikės jį keisti.
Kol matuos, kol keis galimi ryšio sutrikimai.
Atsiprašau už nepatogumus, jeigu kas tokių turės.
Taigi tikiuosi, kad ši tema sumažins jų įtūžį ir tuo pačiu duos informacijos ir kitiems abonentams, kurie čia kartais užsuka paskaitinėti kas pas mus vyksta, bet tokių papezėjimų apie darbuotojų kvalifikaciją, kaip ankstesnėse temose, daugiau nepakęsiu ir tokius postus trinsiu iš čia lauk, kad neteršti temos ir nenukrypti nuo reikalo esmės. O dėl specialistų kvalifikacijos, paskutinį kartą pasakysiu- Geraldas su Kęstu yra aukščiausios kvalifikacijos KTV tinklų specialistai, šį darbą dirba senai ir gerai jį išmano. Tas pats liečia ir interneto sistemą prižiūrinti Marių iš Proservis, kuris 2000 metais su Šiaulių KTV „Splius“ pirmieji Lietuvoje pradėjo kurti interneto tinklus per KTV ir iki šiol juos prižiūri ir tikrai nerasi tokio lygio specialisto, kuris išmanytų geriau už jį DOCSIS sistemų darbą http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS
Taigi laukiu jūsų supratimo ir palaikymo tos idėjos, kad geriau kalbėti apie reikalą argumentuotai, negu svaičioti visokias nesąmones apie Parabolės darbuotojų kvalifikacija, nes jau esu ne kartą sakes, kad visi mano darbuotojai turi kvalifikacijos tiek, kiek jiems jų darbe ir reikia. O vedantieji, kuriuos čia paminėjau – netgi gerokai daugiau, negu čia kas įsivaizduoja ir jiems nereikia niekam to įrodinėti, užtenka, kad aš apie tai žinau ir algas moku ir nematau reikalo čia jų atestuoti
Gaila aišku, kad taip išėjo, bet čia, dėl tokios bendravimo kultūros, iš specialistų nebeužeina niekas. Tik man bėra įdomios abonentų nuotaikos ir ką jie galvoja, o kiti deja į tai seniai nusispjovė – yra nustatyta tvarka, duoti telefonai ir prašau - registruokite gedimus. Nors Kaune buvo visai kitaip – jie buvo aktyviausi abonentų patarėjai ir padėjėjai ir man pačiam čia reikėjo sėdėti kur kas mažiau. Bet deja yra kaip yra ...
Pirmas pranešimas
Vakar buvo nustatyta, kad Telšiuose yra susilpnėję optiniai signalai, ateinantys į optinį imtuvą Vilniaus gatvėje. Geraldas su Kęstu šiandien nustatinės priežastį dėl ko taip yra ir jeigu tai ne žiurkių nugraužtas kabelis (o taip toje trasoje jau buvo 2 kartus), turėtų viską sutvarkyti.
Jeigu pasirodys, kad visgi yra pažeistas kabelis, tai gali užtrukti ilgiau, nes matomai reikės jį keisti.
Kol matuos, kol keis galimi ryšio sutrikimai.
Atsiprašau už nepatogumus, jeigu kas tokių turės.