Problemu sprendimas Paraboles tinkluose
Posted: Sat Jan 12, 2008 10:48 am
Dar niekada to nedariau ir nežinau ar man kas pavyks ir ar nuo to kam bus geriau, bet kitos išeities lyg ir nematau
Paskutiniu metu vis daugiau iškyla nesutarimų tarp abonentų ir mūsų darbuotojų dėl įvairių nesklandumų nustatymo ir šalinimo, dėl ko mano darbuotojai jaučiasi nejaukiai ir yra nepatenkinti, jų akimis žiūrint, nepagrįstais kalitinimais ir įžeidinėjimais iš abonentų pusės, o abonentai mano, kad mūsų darbuotojai nenori spręsti problemų, yra per mažos kompetencijos ir tokiu būdų kyla konfliktai, kur nukenčia abi pusės
Atrodo lygtais siektume skirtingų tikslų. Jeigu jūs jau atėjote pas mus ir naudojatės mūsų paslaugomis, reiškia mūsų tikslas yra bendras - abipusiai primtinas paslaugų apimties, kainos ir kokybės lygis. Aišku šita pasiekti nėra lengva, bet būtina ir to siekti reikėtų civilizuotai ir draugiškai kartu, o ne kasti karo kirvius
Pradžiai pabandysiu įnešti šiokį tokį aiškumą užvesdamas dvi naujas temas:
1. Problemų sprendimas Parabolės tinkluose
2. Parabolės "variklis"
Patyrimo sprendžiant visokiausias rimtas problemas man užtenka, nes mano pagrindinis darbas BANGOJE keletą metų, kai dirbau "Valstybiniam priėmime" (arba kitaip pasakius "Gosprijomka") ir buvo visokių problemų, dėl ko atsiranda brokas, šalinimas gana žiauriomis ir kartais drastiškomis priemonėmis, priverčiant išmontuoti kelių šimtų vienetų naujai pagamintų priduodamų televizorių partijas (500 ... 900 televizorių).
Įsivaizduokit kaip jūs galėtumėte toliau dirbti ir su cecho dabininkais bei administracija gerai sugyventi, jeigu dėl jūsų sprendimų visas cehas (apie 1000 ... 1500 darbinikų) būtų priversti dirbti naktimis ir savaitgaliais veltui ir dar negauti mėnesinių premijų, kurios sudaro antrą pusę atlyginimo. Reikėjo laibai tiksliai ir apgalvotai viską daryti, kad ir oponentas aiškiai suprastų kas yra blogai padaryta ir pripažintų, kad toks sprendimas yra teisinagas ir vienintelis galimas
Aš ir dabar dar artimai bendrauju su kai kurias iš jų.
Pavyzdžiui mano buvęs kaimynas ir dabartinis šeimos draugas buvo to cecho pamainos viršininkas, kuris nuo mano veiksmų daugiausiai ir nukentėdavo, o jo sesuo Virginija dabar yra Parabolės vyriausia finansininkė.
Parabolės vyriausias inžinierius Geraldas buvo vienas iš vedančiųjų inžinierių, kuriam tekdavo nemažai velnių šalinant mano surasto broko priežastis.
Parabolės darbuotojas Nazarijus buvo cecho tehninės kontrolės viršininko pavaduotojas, kuriam tekdavo visos strėlės dėl broko nesavalaikio suradimo ir blogos televizorių techninės kontrolės.
Nežinau ką jie apie mane tada galvojo, bet manau jei labai blogai būtų galvoję, elgtusi kitaip ir mūsų keliai jau senia būtų išsiskyrę
Siūlau tokį problemų sprendimo kelią:
Tiksliai įvardinama problema kas yra negerai
Susitariama dėl metodikos kaip bus nustatinėjama kur ši problema atsiranda - kas ir kaip bus matuojama, kokie parametari bus norma, kokie jau nenorma ir kitos smulkmenos iki pilno aiškumo abiem pusėm, kad ateityje vėl negalėtų kilti ginčai - ne ten, ne tai, ne tą, matavai, man atrodo, kad yra norma, o oponentui nenorma. Čia būtina susitarti galutinai, kad abi pusės būtų patenkintos ir sutiktu, kad taip patikrinus bus nustayta viskas teisingai ir ginčų dėl to toliau nebus. Jeigu eigoje dar kyla kokių nors labai motyvotų įdėjų - tariamasi iš naujo.
Matuojama ir nustatynėjama problemos esmė:
a) ar problema tikrai yra
b) kur ji atsiranda - Parabolės tinkle ar už jo ribų
c) nustatomi techninių parametrų normų tikslūs neatitikimai - ant kiek parametrai neatitinka normas
Svarstoma ar aplamai galima problemą pašalinti ir kas tai turėtų daryti. Jeigu problema yra pašalinama - susitariama dėl problemos sprendimo būdų ir terminų - kas, ką ir kada konkrečiai turi padaryti, kad problemą išnyktų
atliekami numatyi darbai ir pašalinamos priežastys
vėl viskas perpatikrinama pagal anksčiau susitartas metodikas ar problemos nebėra ir parametrai atitinka normas
Aišku galimas ir kitas problemos sprendimo būdas iš abonento pusės ir aš manau jūs gerai jį žinote, bet jis man neįdomus ir aš apie jį nekalbėsiu
Vienu iš dabartinių atvejų abonentai sako, kad yra problema yra pablogėjęs ryšys su užsienio serveriais - nuo kažkurio tai laiko atsirado daugiau pametamų paketų.
Va dabar aptarkime viską pagal pirmus du punktus:
Įvardinkime problemą
Susitarkime dėl problemos nustatymo metodikos
Taigi pradėkim tik pradžioje susitarkim dėl šio sprendimo kelio. Jei turite ką dar pasiūlyti - prašom
Paskutiniu metu vis daugiau iškyla nesutarimų tarp abonentų ir mūsų darbuotojų dėl įvairių nesklandumų nustatymo ir šalinimo, dėl ko mano darbuotojai jaučiasi nejaukiai ir yra nepatenkinti, jų akimis žiūrint, nepagrįstais kalitinimais ir įžeidinėjimais iš abonentų pusės, o abonentai mano, kad mūsų darbuotojai nenori spręsti problemų, yra per mažos kompetencijos ir tokiu būdų kyla konfliktai, kur nukenčia abi pusės
Atrodo lygtais siektume skirtingų tikslų. Jeigu jūs jau atėjote pas mus ir naudojatės mūsų paslaugomis, reiškia mūsų tikslas yra bendras - abipusiai primtinas paslaugų apimties, kainos ir kokybės lygis. Aišku šita pasiekti nėra lengva, bet būtina ir to siekti reikėtų civilizuotai ir draugiškai kartu, o ne kasti karo kirvius
Pradžiai pabandysiu įnešti šiokį tokį aiškumą užvesdamas dvi naujas temas:
1. Problemų sprendimas Parabolės tinkluose
2. Parabolės "variklis"
Patyrimo sprendžiant visokiausias rimtas problemas man užtenka, nes mano pagrindinis darbas BANGOJE keletą metų, kai dirbau "Valstybiniam priėmime" (arba kitaip pasakius "Gosprijomka") ir buvo visokių problemų, dėl ko atsiranda brokas, šalinimas gana žiauriomis ir kartais drastiškomis priemonėmis, priverčiant išmontuoti kelių šimtų vienetų naujai pagamintų priduodamų televizorių partijas (500 ... 900 televizorių).
Įsivaizduokit kaip jūs galėtumėte toliau dirbti ir su cecho dabininkais bei administracija gerai sugyventi, jeigu dėl jūsų sprendimų visas cehas (apie 1000 ... 1500 darbinikų) būtų priversti dirbti naktimis ir savaitgaliais veltui ir dar negauti mėnesinių premijų, kurios sudaro antrą pusę atlyginimo. Reikėjo laibai tiksliai ir apgalvotai viską daryti, kad ir oponentas aiškiai suprastų kas yra blogai padaryta ir pripažintų, kad toks sprendimas yra teisinagas ir vienintelis galimas
Aš ir dabar dar artimai bendrauju su kai kurias iš jų.
Pavyzdžiui mano buvęs kaimynas ir dabartinis šeimos draugas buvo to cecho pamainos viršininkas, kuris nuo mano veiksmų daugiausiai ir nukentėdavo, o jo sesuo Virginija dabar yra Parabolės vyriausia finansininkė.
Parabolės vyriausias inžinierius Geraldas buvo vienas iš vedančiųjų inžinierių, kuriam tekdavo nemažai velnių šalinant mano surasto broko priežastis.
Parabolės darbuotojas Nazarijus buvo cecho tehninės kontrolės viršininko pavaduotojas, kuriam tekdavo visos strėlės dėl broko nesavalaikio suradimo ir blogos televizorių techninės kontrolės.
Nežinau ką jie apie mane tada galvojo, bet manau jei labai blogai būtų galvoję, elgtusi kitaip ir mūsų keliai jau senia būtų išsiskyrę
Siūlau tokį problemų sprendimo kelią:
Tiksliai įvardinama problema kas yra negerai
Susitariama dėl metodikos kaip bus nustatinėjama kur ši problema atsiranda - kas ir kaip bus matuojama, kokie parametari bus norma, kokie jau nenorma ir kitos smulkmenos iki pilno aiškumo abiem pusėm, kad ateityje vėl negalėtų kilti ginčai - ne ten, ne tai, ne tą, matavai, man atrodo, kad yra norma, o oponentui nenorma. Čia būtina susitarti galutinai, kad abi pusės būtų patenkintos ir sutiktu, kad taip patikrinus bus nustayta viskas teisingai ir ginčų dėl to toliau nebus. Jeigu eigoje dar kyla kokių nors labai motyvotų įdėjų - tariamasi iš naujo.
Matuojama ir nustatynėjama problemos esmė:
a) ar problema tikrai yra
b) kur ji atsiranda - Parabolės tinkle ar už jo ribų
c) nustatomi techninių parametrų normų tikslūs neatitikimai - ant kiek parametrai neatitinka normas
Svarstoma ar aplamai galima problemą pašalinti ir kas tai turėtų daryti. Jeigu problema yra pašalinama - susitariama dėl problemos sprendimo būdų ir terminų - kas, ką ir kada konkrečiai turi padaryti, kad problemą išnyktų
atliekami numatyi darbai ir pašalinamos priežastys
vėl viskas perpatikrinama pagal anksčiau susitartas metodikas ar problemos nebėra ir parametrai atitinka normas
Aišku galimas ir kitas problemos sprendimo būdas iš abonento pusės ir aš manau jūs gerai jį žinote, bet jis man neįdomus ir aš apie jį nekalbėsiu
Vienu iš dabartinių atvejų abonentai sako, kad yra problema yra pablogėjęs ryšys su užsienio serveriais - nuo kažkurio tai laiko atsirado daugiau pametamų paketų.
Va dabar aptarkime viską pagal pirmus du punktus:
Įvardinkime problemą
Susitarkime dėl problemos nustatymo metodikos
Taigi pradėkim tik pradžioje susitarkim dėl šio sprendimo kelio. Jei turite ką dar pasiūlyti - prašom