Page 1 of 2
KADA KASININKE MALONIAU BENDRAUS IR NEBUS TOKIA SUSIRAUKUS?
Posted: Sun Nov 17, 2002 8:51 pm
by dendulka
Labai jau nemalonu bendrauti su zmogum kai jis buna piktas nors tu jam moki pinigus, ka jus manot?
Posted: Sun Nov 17, 2002 8:54 pm
by DidelisS
Sprendimas
mokeki Internetu
Ar pagalvojai, kad gali zmogui darba atimti
Jo kasininke turim rimta
Posted: Sun Nov 17, 2002 9:06 pm
by RaDist
Jo jei moki ir susiraukus tai kentet dar galima, vsivein pinigus paduodi ir ok. Bet va jei ko paskambini ar informacijos ar dar blogiau ko nusiskusti tai jau laikykis viruti, kashkodel kitose firmose yra atvirkschiai.
Ar nederetu pastatyti ja i veita :?:
Posted: Sun Nov 17, 2002 9:10 pm
by dendulka
Tame ir esme kad sefai turi biskiti morala pasakyti nes daugelis zmoniu girdejau skundziasi jos grubumu ir nenoru padeti kitur jau seniai butu atleista
~
Posted: Sun Nov 17, 2002 9:27 pm
by PRImaTAS
to dideliss:
o tai mokedamas internetu ir gali darba atimti
nu nebent liks kaip sekretore skundus priimti.
o jei jau tokia atsiprashant *iurke tai geriau moket paprastai ir duot bishki darbo kad neishpindetu per daug
Posted: Sun Nov 17, 2002 9:45 pm
by steponas
Aišku man nemalonu klausyti tokius priekaištus.
man jau kažkur teko panašias kalbas girdėti
Posted: Sun Nov 17, 2002 10:04 pm
by RaDist
Jo jo. Ne tik su esamais klientais nesiskaito, bet ir naujus ateinanchios informacijos tikrai neskatina naudotis "paraboles" paslaugomis
Posted: Mon Nov 18, 2002 12:52 am
by MonteniS
Kas per nesamones. Ar eme ir ikando i ausi ? Ar padare ka nors blogo ? ..... shlykshtu skaityt tokius dalykus, padirbkit toki darba ir po to paziuresim kaip atrodysit ;/
O pinigus kasininke tik paima - mokat ne jai ;/
Posted: Sat Nov 23, 2002 2:42 am
by rggz
Apie ta vepla vapshe tyliu ... man kashka aishkino taj ash jei tokiu pachiu tonu paaishkinau padeti ... taj pasiskunde mano mamai kad blogai sunu aukleja .... To MonteniS >>> Jei darai daryk gerai o ne belekaip
Posted: Sat Nov 23, 2002 8:56 am
by steponas
Porą pasisakymų apie "atomines bombas ir masinio naikinimo ginklą aš ištryniau"
, bet šiaip rggz pasisakymas man sukelia įdomių minčių
Pagalvojus - ši tema iš tikrūjų man labai aktuali - nes atėję žmonės pirmiausia ir susiduria su abonentinio skyraius viršininke ponia Dalia. Ašku aš pats kaltas, kad investavau pinigus į naują techniką, į tinklo plėtrą ir t.t. ir nebeliko pinigų pasamdyti žmogų, kuris dirbtų su abonentais - konsultuotų, sudarytų ir nutrauktų sutartis, atsakytų telefonu, išklausytų abonentų pretenzijas, registruotu gedimus ir t.t. Žodžiu visą šį darbą atliko ponia Dalia praktiškai viena ir kai už langelio stovi eilė ir reikia skubėti, nes visi atėję tik mokėti aiškiai nervinasi , jeigu stovintis prieš jį ten daug klausinėja ir kuičiasi. Todėl buvo skubama ir gal ne visada korektiškai, kaip to iš mūsų firmos laukia klijentas, atsakoma arba elgiamasi.
Dabar padėtis pasikeitė - šalia kasos buvusioje interneto skaitykloje (interneto skaityklą panaikinau) įrengiau tikrą abonentinį skyrių ir pasodinau tikrai kompetentingą žmogų, gerai žinoma radijo inžinierių, vieną iš geriausiu buvusios "Bangos" specialistų, buriuotoją, kuris sugriuvus "Bangai" kelias vasaras plukdė vokiečių ir kitus turistus Kuršių mariose ir turi didžiulę bendravimo su žmonėmis patirtį ir kuris yra labai pareigingas ir gali būti bendravimo su žmonėmis pavyzdžiu
Kalbu apie savo pavaduotoją ryšiams su visuomene Alfonsą Sinkevičių. Jis perėmė iš kasos visus minėtus darbus kas liečia kontaktus su žmonėmis.
Ponia Dalia atliks tik kasos operacijas - priims į kasą pinigus ir viskas
Tad jeigu kas turite dar kokių priekaištų ar pretenzijų ar patarimų - sakykite dabar, nes šią temą gruodžio mėn uždarysiu ir atidarysiu kitą - ABONENTŲ SKUNDAI DĖL DARBUOTOJŲ ELGESIO SU KLIJENTAIS.
Posted: Sat Nov 23, 2002 11:16 am
by dendulka
Malonu girdeti.....tik noreciau suzinoti kokiu telefonu skambinti jei sakykim nutruksta interneto rysys kad nepataikyti "ten kur nereikia"
ACIU
Posted: Sat Nov 23, 2002 11:49 am
by steponas
Bandysime įgyvendinti "vieno langelio principą" kol kas pateikėme tokius duomenis:
www.parabole.lt
ktv@parabole.lt
http://board.parabole.lt
tel:
abonentinis skyrius - informacija ir konsultacijos : 377199 ir 8-682 47183
televizijos gedimai kol kas dar registruojami 377686
interneto techniko Aldo - 8-682-47189
Planuoju pertvarkyti ir turiu Infobalt parodoje susiradęs firmą, kuri padės sutvarkyti ryšius taip, kad skambinant į dispešerinę Kaune iš bet kur dispečeris galės sujungti su bet kuriuo darbuotoju, atsakingu už konkrečią srytį tiesiai per mūsų nuosava ryšio sistemą.
nesvarbu kur tas darbuotojas bus
, kad ir Amerike
o mokėsite tokiu tarifu, kokiu skambinsite į mūsų dispečerinę - vietiniu telecom atrodo 12 cnt už min ir t.t.
Ir ateityje, kai bus pakankamas kiekis abonentų ir galėsiu išlaikyti kelias pamainas dispečerių ir meistrų, budintis dispečeris ir budintis meistras tikriausiai dirbs visą parą be išeiginių
Kai manote - gal persūdžiau...
Posted: Sat Nov 23, 2002 12:06 pm
by DidelisS
su rysio sistema jau idomiau.
Tik ziurekit kad Jusu neapgautu lengva forma
Megejai tai daryti
1. Siemens
2. Ericsson
3. Alcatel
Galiu ne viena pvz pateikti.
Posted: Sat Nov 23, 2002 12:12 pm
by steponas
Mes su ryšiu niekuom nerizikuojame
Lietuvoje tokios sitemos dar niekas neturi, o gal jos niekam ir nereikia, todėl neturėjo kur ir parodyti kaip ji praktiškai dirba
sutiko su tuom , kad mokėti reikės tik po išbandymo
Posted: Mon Nov 25, 2002 8:23 pm
by Ignas
Hkemm tai gal padarykit tamsintus stiklus prie kasos =]]]]