martinuxxx wrote:man juodu ant balto pasakė pumperius "kertame",tai man kaip smūgis į paširdžius,kertate tai kertate,galėsit kirsti,iki minimalios ribos,tačiau ji turi būti nustatyta,ir aišku netiks man 256 kbps
,butent tam man reikia minimalių spartų,kad būčiau apsidraudęs.
Nu jau čia ir man įdomu daros žinoti ant kiek jie "trumpai" tuos pumperius kerta - tikrai niekur apie tai nesu jų reklamose nieko panašaus skaitęs
Gal galėtum mus čia painformuoti kada ir kaip kerta ir svarbiausiai iš ko sprendžia kurį jau kirsti, o kurį dar ne - kokie požymiai ir priežastys to yra, nes sutartyje
http://www.kli.lt/files/interneto_sutartis.pdf tikrai to kirtimo nesimato. Taip kad arba tave klaidina koks neišmanėlis jų darbuotojas, arba tai tikrai slaptas dalykas iš kosmoso nugalėtojų kategorijos visuotinai neskelbiamas
Nu ir dėl apsidraudimo labai įdomu yra, bet atsimink, kad tai dar yra niekis su kitais dviem punktais, kurie nusako kiek laiko pas tave negali būti interneto ir per kiek laiko tau pašalina gedimus. Ar tau bus gerai, jeigu internetas bus garantuojamas sakysim 60 ... 80% laiko per mėnesį, o gedimai taisomi per 10 dienų
Prieš darydamas sutartį su KL būtinai perskaityk RRT išleistas paslaugų teikimo taisykles
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
Ir ypač įsidėmėk šiuos punktus:
Paslaugų teikimo taisyklės wrote:5. ... Prieš sudarant Sutartį Teikėjas privalo sudaryti galimybę Paslaugų gavėjui susipažinti su Paslaugų teikimo taisyklėmis.
Jeigu jie neturi taisyklių (o internete tikrai jų nėra
http://www.kli.lt/index2.php?do=62 ) tai tu perki katę maišę, nes kaip tik šiose taisyklėse ir turi būti surašyti visi vartotojams taikomi slapti veiksmai - ribojimai arba kaip sakai "kirtimai", aptanavimo laikai ir sąlygos (pavyzdžiui firma neaptarnauja nepilnamečių, arba asmenų su raudonomis nosimis, arba neina į butą, jeigu bute yra šunų ar kačių - meistras alergiškas ir t.t. )
Paslaugų teikimo taisyklės wrote:8. Duomenų perdavimo ir interneto prieigos paslaugų teikėjas Sutartyje privalo papildomai nurodyti:
8.1. minimalią užtikrinamą duomenų perdavimo ir priėmimo spartą Paslaugų vartotojui suteiktos prieigos Teikėjo tinkle bei Paslaugų vartotojui jungiantis į kitus tinklus, su kuriais Teikėjo tinklas yra tiesiogiai sujungtas;
8.2. Paslaugų techninės priežiūros laiką;
8.3. Paslaugų pateikiamumą – laiko, kuriuo per Paslaugų teikimo sutartyje nurodytą ataskaitinį laikotarpį Teikėjas garantuoja Paslaugų teikimą, santykį su viso ataskaitinio laikotarpio laiku, išreiškiamą procentais;
Gal gali parašyti kaip tau sekėsi tuos punktus jiems į sutartį įmuši
Aš manau, kad tokį reiklių klijentą jie tėsiog pasiųs ant trijų raidžių
O jeigu visgi tu man parodysi pasirašytą sutartį su visais šiais trimis punktais, tai aš tau medalį už narsą arba Vyčio Kryžių parūpinsiu