Nu wa mane jau visiskai uznervavo tas jusu "garantuojamas interneto rysys 24 val per para".
Kuo ilgiau tie jusu darbai tesis, tuo greiciau prarasit savo gera varda, o tada vel reikes rinkti abonentus kaip ir pacioj pradzioj tik 100 kartu sunkiau, nes visi bus girdeje apie "gera rysio kokybe", taigi galvokit ka ir kaip darot, jei jum rupi abonentu nuomone, ir jusu verslas
Pripažįstu - nėra labai gerai kai ryšys trūkinėja
Bet ir nuo vieno tiekėjo prie kito (mūsų atveju nuo BITĖS prie telecomo) greit šokti irgi negerai - laukiame kol BITĖ ryšį pasitvarkys
Super stabylumu nei vienas tiekėjas Lietuvoj nepasižymi...
A man parabole labai gereas netas, ir siaip marketingas teisingas.
Manau kad parabole tikrai itin rupinasi klieantu lojalumo didinimu ir ten kazkokie striginejimai ir niurzgliai keli perdaug nepakenks.
inferno wrote:A man parabole labai gereas netas, ir siaip marketingas teisingas.
Manau kad parabole tikrai itin rupinasi klieantu lojalumo didinimu ir ten kazkokie striginejimai ir niurzgliai keli perdaug nepakenks.
cia marketingisto zodziai
o as kaip vadybininkas irgi nieko negaliu prikist
|5zU1RaW|, nu ** pamatei nera interneto tai iseik ** i lauka pavaiksciok, grysi jau gal bus, o dabar krc sedi istisa diena prie kompo ir tik kokia minutele nera rysio jau verkt pradeda. pakentek i psio