KADA KASININKE MALONIAU BENDRAUS IR NEBUS TOKIA SUSIRAUKUS?
KADA KASININKE MALONIAU BENDRAUS IR NEBUS TOKIA SUSIRAUKUS?
Labai jau nemalonu bendrauti su zmogum kai jis buna piktas nors tu jam moki pinigus, ka jus manot?
Jo kasininke turim rimta
Jo jei moki ir susiraukus tai kentet dar galima, vsivein pinigus paduodi ir ok. Bet va jei ko paskambini ar informacijos ar dar blogiau ko nusiskusti tai jau laikykis viruti, kashkodel kitose firmose yra atvirkschiai.
Ar nederetu pastatyti ja i veita :?:
Ar nederetu pastatyti ja i veita :?:
to dideliss:
o tai mokedamas internetu ir gali darba atimti nu nebent liks kaip sekretore skundus priimti.
o jei jau tokia atsiprashant *iurke tai geriau moket paprastai ir duot bishki darbo kad neishpindetu per daug
o tai mokedamas internetu ir gali darba atimti nu nebent liks kaip sekretore skundus priimti.
o jei jau tokia atsiprashant *iurke tai geriau moket paprastai ir duot bishki darbo kad neishpindetu per daug
Nick'as dažnai būna apgaulingaS ..::[ www.nr1.lt ]::..
Porą pasisakymų apie "atomines bombas ir masinio naikinimo ginklą aš ištryniau" , bet šiaip rggz pasisakymas man sukelia įdomių minčių Pagalvojus - ši tema iš tikrūjų man labai aktuali - nes atėję žmonės pirmiausia ir susiduria su abonentinio skyraius viršininke ponia Dalia. Ašku aš pats kaltas, kad investavau pinigus į naują techniką, į tinklo plėtrą ir t.t. ir nebeliko pinigų pasamdyti žmogų, kuris dirbtų su abonentais - konsultuotų, sudarytų ir nutrauktų sutartis, atsakytų telefonu, išklausytų abonentų pretenzijas, registruotu gedimus ir t.t. Žodžiu visą šį darbą atliko ponia Dalia praktiškai viena ir kai už langelio stovi eilė ir reikia skubėti, nes visi atėję tik mokėti aiškiai nervinasi , jeigu stovintis prieš jį ten daug klausinėja ir kuičiasi. Todėl buvo skubama ir gal ne visada korektiškai, kaip to iš mūsų firmos laukia klijentas, atsakoma arba elgiamasi. Dabar padėtis pasikeitė - šalia kasos buvusioje interneto skaitykloje (interneto skaityklą panaikinau) įrengiau tikrą abonentinį skyrių ir pasodinau tikrai kompetentingą žmogų, gerai žinoma radijo inžinierių, vieną iš geriausiu buvusios "Bangos" specialistų, buriuotoją, kuris sugriuvus "Bangai" kelias vasaras plukdė vokiečių ir kitus turistus Kuršių mariose ir turi didžiulę bendravimo su žmonėmis patirtį ir kuris yra labai pareigingas ir gali būti bendravimo su žmonėmis pavyzdžiu Kalbu apie savo pavaduotoją ryšiams su visuomene Alfonsą Sinkevičių. Jis perėmė iš kasos visus minėtus darbus kas liečia kontaktus su žmonėmis. Ponia Dalia atliks tik kasos operacijas - priims į kasą pinigus ir viskas
Tad jeigu kas turite dar kokių priekaištų ar pretenzijų ar patarimų - sakykite dabar, nes šią temą gruodžio mėn uždarysiu ir atidarysiu kitą - ABONENTŲ SKUNDAI DĖL DARBUOTOJŲ ELGESIO SU KLIJENTAIS.
Tad jeigu kas turite dar kokių priekaištų ar pretenzijų ar patarimų - sakykite dabar, nes šią temą gruodžio mėn uždarysiu ir atidarysiu kitą - ABONENTŲ SKUNDAI DĖL DARBUOTOJŲ ELGESIO SU KLIJENTAIS.
UAB "Parabolė" direktorius
Bandysime įgyvendinti "vieno langelio principą" kol kas pateikėme tokius duomenis:
www.parabole.lt
ktv@parabole.lt
http://board.parabole.lt
tel:
abonentinis skyrius - informacija ir konsultacijos : 377199 ir 8-682 47183
televizijos gedimai kol kas dar registruojami 377686
interneto techniko Aldo - 8-682-47189
Planuoju pertvarkyti ir turiu Infobalt parodoje susiradęs firmą, kuri padės sutvarkyti ryšius taip, kad skambinant į dispešerinę Kaune iš bet kur dispečeris galės sujungti su bet kuriuo darbuotoju, atsakingu už konkrečią srytį tiesiai per mūsų nuosava ryšio sistemą. nesvarbu kur tas darbuotojas bus , kad ir Amerike o mokėsite tokiu tarifu, kokiu skambinsite į mūsų dispečerinę - vietiniu telecom atrodo 12 cnt už min ir t.t. Ir ateityje, kai bus pakankamas kiekis abonentų ir galėsiu išlaikyti kelias pamainas dispečerių ir meistrų, budintis dispečeris ir budintis meistras tikriausiai dirbs visą parą be išeiginių
Kai manote - gal persūdžiau...
www.parabole.lt
ktv@parabole.lt
http://board.parabole.lt
tel:
abonentinis skyrius - informacija ir konsultacijos : 377199 ir 8-682 47183
televizijos gedimai kol kas dar registruojami 377686
interneto techniko Aldo - 8-682-47189
Planuoju pertvarkyti ir turiu Infobalt parodoje susiradęs firmą, kuri padės sutvarkyti ryšius taip, kad skambinant į dispešerinę Kaune iš bet kur dispečeris galės sujungti su bet kuriuo darbuotoju, atsakingu už konkrečią srytį tiesiai per mūsų nuosava ryšio sistemą. nesvarbu kur tas darbuotojas bus , kad ir Amerike o mokėsite tokiu tarifu, kokiu skambinsite į mūsų dispečerinę - vietiniu telecom atrodo 12 cnt už min ir t.t. Ir ateityje, kai bus pakankamas kiekis abonentų ir galėsiu išlaikyti kelias pamainas dispečerių ir meistrų, budintis dispečeris ir budintis meistras tikriausiai dirbs visą parą be išeiginių
Kai manote - gal persūdžiau...
UAB "Parabolė" direktorius