Mes aišku visokių problemų, dėl kurių kažkas blogai veikia, tikriausiai nenustatysime. Mano pagrindinis tikslas yra teikti užsakytą interneto ryšį pagal kažkokį tai abonento pasirinktą planą ir užtikrinti šiuos pagrindinius dalykus:stepas.b wrote:Bandžiau su kitu kompu, bet su Bitės VMC -rezultatai panašūs. Su tuo pačiu kompu ir Bitės VMC - irgi. Yra ir dar viena prielaida, kad kažkas netvarkoj su serveriu, kuriame tas video laikomas.
nenutrūkstamą ryšį
srauto greitį
gerą PING'ą
Dabar visi šitie parametrai yra matuojami ir sekami centralizuotai:
Ilgesni kaip 5 sekundžių ryšio nutrūkimai matosi PING'ų monitoringo grafikuose, bet trumpesni deja ne visada. Kadangi dabar PING'ą liepiau sekti kiekvienam abonento IP, tai jeigu juos daryti kas 1 sekundę, o ne kas 5 sekundes, tai labai apkrausi tinklą, kas irgi ne į gerą. O sekant PING'ą iš abonento buto jau galima jį daryti ir kas 1 sekundę ir po kokios paros ar dviejų situacija paaiškės - trūkinėja trumpam ryšys, ar ne.
Ar pakanka srauto matome iš CISCO monitoringo grafikų ir iš BITĖS mums pateikiamų grafikų ir jeigu grafikai neina lubom, skaitome kad srauto pakanka ir visiems greičiai yra pagal plano maximumą. Kai tos lubus priartėja ir srauto atsarga yra mažiau 10%, užsakome srauto padidinimą. Ir to turėtų pakakti, nes visa kita veda į mūsų pateikiamo ryšio nepanaudojimą jau dėl abonento kaltės - ar tai jis ima informaciją iš užkišto kanalo (serverio), kuris negali atiduoti mūsų pateikiamo srauto greičio, ar tai jo kompiuteris, dėl kažkokių tai priežąsčių, pats stabdo ryšį.
Esant tokioms abejonėms, kad abonentas negauna perkamo srauto, tikslinga pas jį bute pastatyti Prabolės kompiuterį ir padaryti siuntimo testus į tokius serverius Lietuvoje ir užsienyje, kurie tikrai nestabdo ryšio ir negali būti patys dėl tokio ryšio stabdymo kalti. Kaip tai reikia daryti ir kokie tai serveriai, aš jau esu kalbėjęs senesnėse temose, kai buvo kalba apie BITĖS ryšį:
Bet kaip matosi niekas tų mano kalbų nesiklauso ir vėl pateikia visokiausius testus, kurie pasitikėjimo mažai kelia, nors NetMeter yra nemokama programa ir ją nesunkiai instaliuoti gali kiekvienas. Dar kartą katoju - aš kitų matavimų su viskiom testinėm programom tipo SPEEDTEST.NET į nežinomus serverius net nenagrinėsiu. Norite reikšti pretenzija- išmokite testuoti tais būdais, kuriais aš pasitikiu.
PING'ų grafikai yra dabar sekami visiems IP ir meistrai turėtų matyti kaip kokiam abonentui yra su ryšiu. Nes jeigu PING,as labai pakyla, tai tam turi būti priežąstais ir meistrai tai seka ir patys imasi prevencinių priemonių išaiškinti kas ten gali būti sutrikę.
Aš nesu didelis kompiuterių specialistas, bet dirbdamas su jais įsitikinau, kad net ką tik perinstaliuotas kompiuteris gali kelti problemų, todėl aklai juo pasitikėti tikrai neverta, tuo labiau, kad abonentams tai kol kas nekainuos nieko.martinuxxx wrote:Bendra situacija yra tokia, kad YouTube, nepriklausomai nuo failo dydžio, apie trečdalį video nepaveža - ir iškyla labai įdomus klausimas: kaip tai gali būti susiję su vartotojo kompiuteriu, kuris yra beveik naujas, puikiai dirbantis laptopas. Bet čia turbūt hab. dr. sfera kvepia Tuo tarpu aš neturiu žalio supratimo
Aš manau, kad visi tokie testai, daromi pas abonentus, turėtų pagerinti situaciją abiejuose galuose - abonentas turės galimybę įsitikinti ar tikrai yra viskas tvarkoje su jo kompiuteriu, o mūsų žmonėms atsiras didesnės galimybės žinoti visas situacijas dėl ko abonentai skundžiasi blogu ryšiu ir gal būt kažką patobulinti pas save, kad to išvengti.
Šitokių testų Lietuvoje neatlieka nei viena įmonė, todėl manau čia būtų didelis žingsnis serviso gerinime ir paslaugos kokybės didinime.