Problemu sprendimas Paraboles tinkluose
Problemu sprendimas Paraboles tinkluose
Dar niekada to nedariau ir nežinau ar man kas pavyks ir ar nuo to kam bus geriau, bet kitos išeities lyg ir nematau
Paskutiniu metu vis daugiau iškyla nesutarimų tarp abonentų ir mūsų darbuotojų dėl įvairių nesklandumų nustatymo ir šalinimo, dėl ko mano darbuotojai jaučiasi nejaukiai ir yra nepatenkinti, jų akimis žiūrint, nepagrįstais kalitinimais ir įžeidinėjimais iš abonentų pusės, o abonentai mano, kad mūsų darbuotojai nenori spręsti problemų, yra per mažos kompetencijos ir tokiu būdų kyla konfliktai, kur nukenčia abi pusės
Atrodo lygtais siektume skirtingų tikslų. Jeigu jūs jau atėjote pas mus ir naudojatės mūsų paslaugomis, reiškia mūsų tikslas yra bendras - abipusiai primtinas paslaugų apimties, kainos ir kokybės lygis. Aišku šita pasiekti nėra lengva, bet būtina ir to siekti reikėtų civilizuotai ir draugiškai kartu, o ne kasti karo kirvius
Pradžiai pabandysiu įnešti šiokį tokį aiškumą užvesdamas dvi naujas temas:
1. Problemų sprendimas Parabolės tinkluose
2. Parabolės "variklis"
Patyrimo sprendžiant visokiausias rimtas problemas man užtenka, nes mano pagrindinis darbas BANGOJE keletą metų, kai dirbau "Valstybiniam priėmime" (arba kitaip pasakius "Gosprijomka") ir buvo visokių problemų, dėl ko atsiranda brokas, šalinimas gana žiauriomis ir kartais drastiškomis priemonėmis, priverčiant išmontuoti kelių šimtų vienetų naujai pagamintų priduodamų televizorių partijas (500 ... 900 televizorių).
Įsivaizduokit kaip jūs galėtumėte toliau dirbti ir su cecho dabininkais bei administracija gerai sugyventi, jeigu dėl jūsų sprendimų visas cehas (apie 1000 ... 1500 darbinikų) būtų priversti dirbti naktimis ir savaitgaliais veltui ir dar negauti mėnesinių premijų, kurios sudaro antrą pusę atlyginimo. Reikėjo laibai tiksliai ir apgalvotai viską daryti, kad ir oponentas aiškiai suprastų kas yra blogai padaryta ir pripažintų, kad toks sprendimas yra teisinagas ir vienintelis galimas
Aš ir dabar dar artimai bendrauju su kai kurias iš jų.
Pavyzdžiui mano buvęs kaimynas ir dabartinis šeimos draugas buvo to cecho pamainos viršininkas, kuris nuo mano veiksmų daugiausiai ir nukentėdavo, o jo sesuo Virginija dabar yra Parabolės vyriausia finansininkė.
Parabolės vyriausias inžinierius Geraldas buvo vienas iš vedančiųjų inžinierių, kuriam tekdavo nemažai velnių šalinant mano surasto broko priežastis.
Parabolės darbuotojas Nazarijus buvo cecho tehninės kontrolės viršininko pavaduotojas, kuriam tekdavo visos strėlės dėl broko nesavalaikio suradimo ir blogos televizorių techninės kontrolės.
Nežinau ką jie apie mane tada galvojo, bet manau jei labai blogai būtų galvoję, elgtusi kitaip ir mūsų keliai jau senia būtų išsiskyrę
Siūlau tokį problemų sprendimo kelią:
Tiksliai įvardinama problema kas yra negerai
Susitariama dėl metodikos kaip bus nustatinėjama kur ši problema atsiranda - kas ir kaip bus matuojama, kokie parametari bus norma, kokie jau nenorma ir kitos smulkmenos iki pilno aiškumo abiem pusėm, kad ateityje vėl negalėtų kilti ginčai - ne ten, ne tai, ne tą, matavai, man atrodo, kad yra norma, o oponentui nenorma. Čia būtina susitarti galutinai, kad abi pusės būtų patenkintos ir sutiktu, kad taip patikrinus bus nustayta viskas teisingai ir ginčų dėl to toliau nebus. Jeigu eigoje dar kyla kokių nors labai motyvotų įdėjų - tariamasi iš naujo.
Matuojama ir nustatynėjama problemos esmė:
a) ar problema tikrai yra
b) kur ji atsiranda - Parabolės tinkle ar už jo ribų
c) nustatomi techninių parametrų normų tikslūs neatitikimai - ant kiek parametrai neatitinka normas
Svarstoma ar aplamai galima problemą pašalinti ir kas tai turėtų daryti. Jeigu problema yra pašalinama - susitariama dėl problemos sprendimo būdų ir terminų - kas, ką ir kada konkrečiai turi padaryti, kad problemą išnyktų
atliekami numatyi darbai ir pašalinamos priežastys
vėl viskas perpatikrinama pagal anksčiau susitartas metodikas ar problemos nebėra ir parametrai atitinka normas
Aišku galimas ir kitas problemos sprendimo būdas iš abonento pusės ir aš manau jūs gerai jį žinote, bet jis man neįdomus ir aš apie jį nekalbėsiu
Vienu iš dabartinių atvejų abonentai sako, kad yra problema yra pablogėjęs ryšys su užsienio serveriais - nuo kažkurio tai laiko atsirado daugiau pametamų paketų.
Va dabar aptarkime viską pagal pirmus du punktus:
Įvardinkime problemą
Susitarkime dėl problemos nustatymo metodikos
Taigi pradėkim tik pradžioje susitarkim dėl šio sprendimo kelio. Jei turite ką dar pasiūlyti - prašom
Paskutiniu metu vis daugiau iškyla nesutarimų tarp abonentų ir mūsų darbuotojų dėl įvairių nesklandumų nustatymo ir šalinimo, dėl ko mano darbuotojai jaučiasi nejaukiai ir yra nepatenkinti, jų akimis žiūrint, nepagrįstais kalitinimais ir įžeidinėjimais iš abonentų pusės, o abonentai mano, kad mūsų darbuotojai nenori spręsti problemų, yra per mažos kompetencijos ir tokiu būdų kyla konfliktai, kur nukenčia abi pusės
Atrodo lygtais siektume skirtingų tikslų. Jeigu jūs jau atėjote pas mus ir naudojatės mūsų paslaugomis, reiškia mūsų tikslas yra bendras - abipusiai primtinas paslaugų apimties, kainos ir kokybės lygis. Aišku šita pasiekti nėra lengva, bet būtina ir to siekti reikėtų civilizuotai ir draugiškai kartu, o ne kasti karo kirvius
Pradžiai pabandysiu įnešti šiokį tokį aiškumą užvesdamas dvi naujas temas:
1. Problemų sprendimas Parabolės tinkluose
2. Parabolės "variklis"
Patyrimo sprendžiant visokiausias rimtas problemas man užtenka, nes mano pagrindinis darbas BANGOJE keletą metų, kai dirbau "Valstybiniam priėmime" (arba kitaip pasakius "Gosprijomka") ir buvo visokių problemų, dėl ko atsiranda brokas, šalinimas gana žiauriomis ir kartais drastiškomis priemonėmis, priverčiant išmontuoti kelių šimtų vienetų naujai pagamintų priduodamų televizorių partijas (500 ... 900 televizorių).
Įsivaizduokit kaip jūs galėtumėte toliau dirbti ir su cecho dabininkais bei administracija gerai sugyventi, jeigu dėl jūsų sprendimų visas cehas (apie 1000 ... 1500 darbinikų) būtų priversti dirbti naktimis ir savaitgaliais veltui ir dar negauti mėnesinių premijų, kurios sudaro antrą pusę atlyginimo. Reikėjo laibai tiksliai ir apgalvotai viską daryti, kad ir oponentas aiškiai suprastų kas yra blogai padaryta ir pripažintų, kad toks sprendimas yra teisinagas ir vienintelis galimas
Aš ir dabar dar artimai bendrauju su kai kurias iš jų.
Pavyzdžiui mano buvęs kaimynas ir dabartinis šeimos draugas buvo to cecho pamainos viršininkas, kuris nuo mano veiksmų daugiausiai ir nukentėdavo, o jo sesuo Virginija dabar yra Parabolės vyriausia finansininkė.
Parabolės vyriausias inžinierius Geraldas buvo vienas iš vedančiųjų inžinierių, kuriam tekdavo nemažai velnių šalinant mano surasto broko priežastis.
Parabolės darbuotojas Nazarijus buvo cecho tehninės kontrolės viršininko pavaduotojas, kuriam tekdavo visos strėlės dėl broko nesavalaikio suradimo ir blogos televizorių techninės kontrolės.
Nežinau ką jie apie mane tada galvojo, bet manau jei labai blogai būtų galvoję, elgtusi kitaip ir mūsų keliai jau senia būtų išsiskyrę
Siūlau tokį problemų sprendimo kelią:
Tiksliai įvardinama problema kas yra negerai
Susitariama dėl metodikos kaip bus nustatinėjama kur ši problema atsiranda - kas ir kaip bus matuojama, kokie parametari bus norma, kokie jau nenorma ir kitos smulkmenos iki pilno aiškumo abiem pusėm, kad ateityje vėl negalėtų kilti ginčai - ne ten, ne tai, ne tą, matavai, man atrodo, kad yra norma, o oponentui nenorma. Čia būtina susitarti galutinai, kad abi pusės būtų patenkintos ir sutiktu, kad taip patikrinus bus nustayta viskas teisingai ir ginčų dėl to toliau nebus. Jeigu eigoje dar kyla kokių nors labai motyvotų įdėjų - tariamasi iš naujo.
Matuojama ir nustatynėjama problemos esmė:
a) ar problema tikrai yra
b) kur ji atsiranda - Parabolės tinkle ar už jo ribų
c) nustatomi techninių parametrų normų tikslūs neatitikimai - ant kiek parametrai neatitinka normas
Svarstoma ar aplamai galima problemą pašalinti ir kas tai turėtų daryti. Jeigu problema yra pašalinama - susitariama dėl problemos sprendimo būdų ir terminų - kas, ką ir kada konkrečiai turi padaryti, kad problemą išnyktų
atliekami numatyi darbai ir pašalinamos priežastys
vėl viskas perpatikrinama pagal anksčiau susitartas metodikas ar problemos nebėra ir parametrai atitinka normas
Aišku galimas ir kitas problemos sprendimo būdas iš abonento pusės ir aš manau jūs gerai jį žinote, bet jis man neįdomus ir aš apie jį nekalbėsiu
Vienu iš dabartinių atvejų abonentai sako, kad yra problema yra pablogėjęs ryšys su užsienio serveriais - nuo kažkurio tai laiko atsirado daugiau pametamų paketų.
Va dabar aptarkime viską pagal pirmus du punktus:
Įvardinkime problemą
Susitarkime dėl problemos nustatymo metodikos
Taigi pradėkim tik pradžioje susitarkim dėl šio sprendimo kelio. Jei turite ką dar pasiūlyti - prašom
Last edited by steponas on Sun Jan 13, 2008 2:53 pm, edited 1 time in total.
UAB "Parabolė" direktorius
na tikrai matau uzvire kazkas rimtesnio . sianakt gristu is Anglijos i savo Telsiukus , kol kas net nezinau kokia padetis pas mane tad manau pirmadieni jei bus naudinga ir mano nuomone isijungsiu i diskusija .
suzinojom daug is Stepono darbines veiklos ,manau patirtis tikrai nemaza , tiktai ten viska galejo vietoj "apciupinet" nuo a iki z (gamyklos ribose), o cia "plati erdve " . jei bus rezultatas tai tik sveikinciau ta uzmoji , o kita ... tai jau prabalsavau .
suzinojom daug is Stepono darbines veiklos ,manau patirtis tikrai nemaza , tiktai ten viska galejo vietoj "apciupinet" nuo a iki z (gamyklos ribose), o cia "plati erdve " . jei bus rezultatas tai tik sveikinciau ta uzmoji , o kita ... tai jau prabalsavau .
nojaus laivą pastatė mėgėjas , titaniką - profesionalas .
didzioji didybe zmogaus slypi jo paprastume .
didzioji didybe zmogaus slypi jo paprastume .
- yabadabadu
- Aktyvus narys
- Posts: 1451
- Joined: Fri Jul 22, 2005 10:22 am
- Location: Telsiai
Steponai, Jus turbut juokaujate? neisivaizduoju anei vieno kuris eitu gincytis ir irodyneti kazka Jusu siulomais vargo keliais. neveikia ir isheini kitur. o paraboles darbuotoju kompetencija visi galejo isitikinti jau nekarta :/ ir tie pastovus sutapimai... matuokit Jus kaip norit, bet manes niekas neitikins kad 2 kartus ATSITIKTINAI pablogejo o paskui pagerejo ryshys. shnekekim atvirai - shi tema sukurta tam kad paraboles darbuotojai reikalauja mane uzhbaninti. ir reikalauja todel kad drebiu jiems tiesiai sviesiai i akis ka manau. todel nereikai cia taip mandriai uzsukti. tiesiog pasakykit asmenishkai ar tikrai Jus tikite kad tai imanoma:
gruodzio viduryj parabole pastato 2 naujus CISCO ko pasekoje labiau apsikrauna kabeliniai kanalai ir ATSITIKTINAI pablogeja pingas i uzsieni. tuo paciu atsiranda 15-20% lost paketu. po nepilno menesio kai Jus pats apsilankot Telsiuos ir pareguliuojat tuos kabeliniu liniju apkrovimo lygius pingas vel ATSITIKTINAI pasitaiso i buvusi priesh tai ir lost paketu vel tik ~3% kaip kad buvo iki nauju cisco pastatymo gruodzio menesi. ir jeigu gruodzio menesi interneto nebuvo para laika ir tikrai per para daug kas gali pasaulyje nutikti ir tikrai buvau pradejas tiketi kad ne paraboles kalte cia. bet tai kai reguliavot apkrovimo lygius ir ISKART po to kai tik ish naujo atsirado internetas pingas pagerejo. Jus pats asmenishkai tikrai tikite tokiu sutapimu??? ash ne. baninkit mane, bet ash tuo niekada nepatikesiu. o Leonas su Monteniu gales ir toliau su logaritmine liniuote lakstyti ir sakyti kad viskas gerai kai realiai klientai eis ten kur tas pingas net nebuvo nukrites - andernetas. todel jeigu norit ramybes dabar pat tai baninkit mane ir gyvensit ramiai. jeigu norite kazhkada tai isheiti i pensija ir nebesikishti i paraboles darbo kiekviena aspekta tai susiraskite naujus darbuotojus kadangi dabartiniai visihkai nekompetetingi ir moka tik daugybes lentele ir sukauti apie savo diplomus. realiu problemu rasti jie nesugeba. jau nekalbant apie tai kad esu jau net ish 2 skirtingu kaunishkiu girdejas kad Montenis materialiai suinteresuotas ginti siulomus techninius sprendimus o ne ieskoti kazkokiu tai problemu. kai man tai buvo pasakyta gruodzio menesi shypsojausi puse lupu. bet jis pats tai irode akivaizdziai - kai vietoj to kad ieshkoti kame problema iehskojo kaip pateisinti kad viskas gerai... ir netgi poto aktyviai viska neigia ir bando irodineti savo teisybe.
zodziu spresti Jums, bet kaip as siena stojausi uz parabole kai nekaikurie spaude kad tas ar anas negerai, taip ash ir savo teises ginsiu - jeigu ash matau kad man blogai tai taip ir sakysiu. ir ishvis man juokingi tie darbuotojai kurie skundziasi klientais ^^
P.S. beje as nezinau ar buvo pablogejimas tik i uzsieni. pats asmenishkai lietuvos netikrinau, o kitiems uztenka kad p2p veikia. o p2p pingas ar lost nesvarbu visai - jis vistiek prasimusha, tai 10kbs siuncia, tai 100kbs bet vidurkis daug maz vienodas. o siaip kazkas skundesi kad ir po lietuva CS zaisti negali ir pingas didelis bei paketai dingsta. taip kad tas "atsitiktinumas" tikrai nebuvo atsitiktinumas. tai buvo aplaidumas ir tingejimas. arba neishmanymas. visais atvejais tokie klientai kaip ash esu neparankus Jusu darbuotojams. jeigu manes forume nebutu ir nebuciau bangu keles, tai dar 100 metu nieks nebutu tu lygiu prisiruoses patikrinti ir sureguliuoti. finale visi butu nukenteja. iskaitant ir paraboles reputacija :/
gruodzio viduryj parabole pastato 2 naujus CISCO ko pasekoje labiau apsikrauna kabeliniai kanalai ir ATSITIKTINAI pablogeja pingas i uzsieni. tuo paciu atsiranda 15-20% lost paketu. po nepilno menesio kai Jus pats apsilankot Telsiuos ir pareguliuojat tuos kabeliniu liniju apkrovimo lygius pingas vel ATSITIKTINAI pasitaiso i buvusi priesh tai ir lost paketu vel tik ~3% kaip kad buvo iki nauju cisco pastatymo gruodzio menesi. ir jeigu gruodzio menesi interneto nebuvo para laika ir tikrai per para daug kas gali pasaulyje nutikti ir tikrai buvau pradejas tiketi kad ne paraboles kalte cia. bet tai kai reguliavot apkrovimo lygius ir ISKART po to kai tik ish naujo atsirado internetas pingas pagerejo. Jus pats asmenishkai tikrai tikite tokiu sutapimu??? ash ne. baninkit mane, bet ash tuo niekada nepatikesiu. o Leonas su Monteniu gales ir toliau su logaritmine liniuote lakstyti ir sakyti kad viskas gerai kai realiai klientai eis ten kur tas pingas net nebuvo nukrites - andernetas. todel jeigu norit ramybes dabar pat tai baninkit mane ir gyvensit ramiai. jeigu norite kazhkada tai isheiti i pensija ir nebesikishti i paraboles darbo kiekviena aspekta tai susiraskite naujus darbuotojus kadangi dabartiniai visihkai nekompetetingi ir moka tik daugybes lentele ir sukauti apie savo diplomus. realiu problemu rasti jie nesugeba. jau nekalbant apie tai kad esu jau net ish 2 skirtingu kaunishkiu girdejas kad Montenis materialiai suinteresuotas ginti siulomus techninius sprendimus o ne ieskoti kazkokiu tai problemu. kai man tai buvo pasakyta gruodzio menesi shypsojausi puse lupu. bet jis pats tai irode akivaizdziai - kai vietoj to kad ieshkoti kame problema iehskojo kaip pateisinti kad viskas gerai... ir netgi poto aktyviai viska neigia ir bando irodineti savo teisybe.
zodziu spresti Jums, bet kaip as siena stojausi uz parabole kai nekaikurie spaude kad tas ar anas negerai, taip ash ir savo teises ginsiu - jeigu ash matau kad man blogai tai taip ir sakysiu. ir ishvis man juokingi tie darbuotojai kurie skundziasi klientais ^^
P.S. beje as nezinau ar buvo pablogejimas tik i uzsieni. pats asmenishkai lietuvos netikrinau, o kitiems uztenka kad p2p veikia. o p2p pingas ar lost nesvarbu visai - jis vistiek prasimusha, tai 10kbs siuncia, tai 100kbs bet vidurkis daug maz vienodas. o siaip kazkas skundesi kad ir po lietuva CS zaisti negali ir pingas didelis bei paketai dingsta. taip kad tas "atsitiktinumas" tikrai nebuvo atsitiktinumas. tai buvo aplaidumas ir tingejimas. arba neishmanymas. visais atvejais tokie klientai kaip ash esu neparankus Jusu darbuotojams. jeigu manes forume nebutu ir nebuciau bangu keles, tai dar 100 metu nieks nebutu tu lygiu prisiruoses patikrinti ir sureguliuoti. finale visi butu nukenteja. iskaitant ir paraboles reputacija :/
lietuvis lietuviui pats geriausias uzkandis
Matuota 00:20
Bitės matuoklis: http://www.ipix.lt/out.php/i335733_bepavadinimo.JPG
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/221518144.png
Tokie dalykai jau man trunka ~1mėn ir visą laiką taip būna po 00:00.
Beto yra problema del pingų.Žaidžiant online žaidimus, pingas šokinėja nuo 50-200.Neįmanoma išvis pažaisti.
Bitės matuoklis: http://www.ipix.lt/out.php/i335733_bepavadinimo.JPG
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/221518144.png
Tokie dalykai jau man trunka ~1mėn ir visą laiką taip būna po 00:00.
Beto yra problema del pingų.Žaidžiant online žaidimus, pingas šokinėja nuo 50-200.Neįmanoma išvis pažaisti.
- martinuxxx
- Aktyvus narys
- Posts: 2173
- Joined: Fri Jun 22, 2007 1:49 pm
- Location: Telšiai
Nežinau, gal čia taip turi būti ir čia tame nieko blogo, bet visgi nekaip atrodo, kai vietoj 2x gauni 1/2x.
Taigi atlikau panašų testuką:
Problema: greičių ir stabilumo sumažėjimas po 00:00.
23:56
00:10
00:20
00:35 Čia situacija pradeda gerėti.
00:50 Ir čia jau beveik viskas normų ribose.
Žinau, kad tai ne super duper problemėlė, bet visgi komentaras praverstų.
Taigi atlikau panašų testuką:
Problema: greičių ir stabilumo sumažėjimas po 00:00.
23:56
00:10
00:20
00:35 Čia situacija pradeda gerėti.
00:50 Ir čia jau beveik viskas normų ribose.
Žinau, kad tai ne super duper problemėlė, bet visgi komentaras praverstų.
Galima kitam protingai patarti, bet negalima kito išmokyti protingai elgtis.
Nesuplakim į kūvą ir pradėkim viską iš eilės:
O dėl mano pasiūlyto kelio matomai "iš didelio rašto išėjau iš krašto"
Nieko čia sudėtingo nėra, aišku jeigu tikrai norime viską iki galo išsiaiškinti, o ne tik vandenį šakėmis semti
Pabandysiu viską pasakyti ne taip painiai.
Sakysime perka žmogus turguje 50 kg maišą bulvių. jam atrodo, kad pardavėjas pripylė į maišą per mažai bulvių. Ateina pas turgaus kontrolierių skūstis, bet pardavėjas nesutinka ir sako, kad bulvių yra tiek kiek ir priklauso.
Kaip tokiu atveju aš įsivaizduoju šios problemos civilizuotą sprendimą pagal mano pasiūlytą problemos sprendimo kelią papunkčiui.
I-mas punkats - yra per mažai bulvių
II-ras punktas - susitariam su pardavėju ir pirkėju bulves pasverti kontrolinėmis turgaus svarstyklėmis ir jeigu bus mažiau kaip 50 kilogramų skitysime, kad bulvių yra per mažai.
III-čias punktas - einame ir sveriame bulves su kontrolinėmis turgaus svarstyklėmis. Pasižiūrime tikslų svorį ir nustatome, kad bulvės sveria 45 kilogramus - trūksta 5 kilogramų. Patikriname pardavėjo svarstykles ir nustatome, kad jos yra kreivos ir neteisingai rodo.
IV-tas punktas - klausiu pardavėjo ar jis gali dar 5 kilogramus, bulvių, pardavėjas bulvių nebeturi ir pažada jas atiduoti rytoj.
V-tas punktas - kitą dieną pardavėjas man jau naujomis savo svarstyklėmis pasveria 5 kilogramus bulvių ir atiduoda pirkėjui
nešu bulves ir vėl pasveriu kontrolinėmis svarstykleėmis - rodo 5 kilogramus, visakas gerai - problema išspręsta
Kaip suprantu mūsų situacija yra tokia:
I-mas punktas - labai didelis pamestų paketų kiekis į užsienio serverį 210.48.156.136
II-ras punktas - susitariame, kad pamestų paketų kiekis į užsienio serverius iš visų interneto tinklų turi buti maždaug vienodas ir tai tikrinsime PING'indami į minėtą serverį iš Parabolės tinklo (abonento buto) ir iš TEO tinklo - mano kabineto kompiuterio, arba jeigu manimi nepasitikima - iš abonento draugo tinklo, kuris yra Anderneto tinkle. Pinginame vienu metu į duotą serverį 30 minučių ir žiūrime rezultatus. Jeigu rezultatai skirsis mažiau kaip 3 arba 5% (reikia susitarti kiek konkrečiai), skaitysime, kad Parabolės tinklo ryšio kokybė su duotu serveriu yra tokia pati kaip ir TEO ar Anderneto tinklo kokybė. Jeigu Parabolės tinkle pamestų paketų yra 5% daugiau, negu Anderneto ar TEO tinkle, reiškia Parabolės tinkle yra problema ir ją Parabolė turi išspręsti.
III-čias punktas - siunčiu savo žmones pas abonentą į butą ir pas abonento draugą su Parabolės kompiuteriais ir atliekame 30 minučių PINGO testus į 210.48.156.136. Pasižiūrime rezultatus ir juos palyginame.
Jeigu pamestų paketų kiekis iš Parabolės tinklo yra 5% arba daugiau, rei6kia abonentas yra teisus - Parabolės ryšys yra blogas, jeigu mažiau už 5% - viskas yra teisingai ir jokios problemos nėra.
Jeigu problema yra, panagrinėjame ar mes pajėgūs ką nors pakeisti ir susitariame dėl darbų terminų
atliekame darbus ir pašaliname priežąstis
abonentas pasitikrina ir duoda atsakymą ar viskas gerai
Jeigu žinote kitą kelia, ar turite koių savo motyvuotų pastabų - prašau - sakote ir naginėjam jūsų varijantą.
Antro būdo aš plačiai nenagrinėsiu - visada yra jūsų teisė rinktis.yabadabadu wrote:Steponai, Jus turbut juokaujate? neisivaizduoju anei vieno kuris eitu gincytis ir irodyneti kazka Jusu siulomais vargo keliais.
O dėl mano pasiūlyto kelio matomai "iš didelio rašto išėjau iš krašto"
Nieko čia sudėtingo nėra, aišku jeigu tikrai norime viską iki galo išsiaiškinti, o ne tik vandenį šakėmis semti
Pabandysiu viską pasakyti ne taip painiai.
Sakysime perka žmogus turguje 50 kg maišą bulvių. jam atrodo, kad pardavėjas pripylė į maišą per mažai bulvių. Ateina pas turgaus kontrolierių skūstis, bet pardavėjas nesutinka ir sako, kad bulvių yra tiek kiek ir priklauso.
Kaip tokiu atveju aš įsivaizduoju šios problemos civilizuotą sprendimą pagal mano pasiūlytą problemos sprendimo kelią papunkčiui.
I-mas punkats - yra per mažai bulvių
II-ras punktas - susitariam su pardavėju ir pirkėju bulves pasverti kontrolinėmis turgaus svarstyklėmis ir jeigu bus mažiau kaip 50 kilogramų skitysime, kad bulvių yra per mažai.
III-čias punktas - einame ir sveriame bulves su kontrolinėmis turgaus svarstyklėmis. Pasižiūrime tikslų svorį ir nustatome, kad bulvės sveria 45 kilogramus - trūksta 5 kilogramų. Patikriname pardavėjo svarstykles ir nustatome, kad jos yra kreivos ir neteisingai rodo.
IV-tas punktas - klausiu pardavėjo ar jis gali dar 5 kilogramus, bulvių, pardavėjas bulvių nebeturi ir pažada jas atiduoti rytoj.
V-tas punktas - kitą dieną pardavėjas man jau naujomis savo svarstyklėmis pasveria 5 kilogramus bulvių ir atiduoda pirkėjui
nešu bulves ir vėl pasveriu kontrolinėmis svarstykleėmis - rodo 5 kilogramus, visakas gerai - problema išspręsta
Kaip suprantu mūsų situacija yra tokia:
I-mas punktas - labai didelis pamestų paketų kiekis į užsienio serverį 210.48.156.136
II-ras punktas - susitariame, kad pamestų paketų kiekis į užsienio serverius iš visų interneto tinklų turi buti maždaug vienodas ir tai tikrinsime PING'indami į minėtą serverį iš Parabolės tinklo (abonento buto) ir iš TEO tinklo - mano kabineto kompiuterio, arba jeigu manimi nepasitikima - iš abonento draugo tinklo, kuris yra Anderneto tinkle. Pinginame vienu metu į duotą serverį 30 minučių ir žiūrime rezultatus. Jeigu rezultatai skirsis mažiau kaip 3 arba 5% (reikia susitarti kiek konkrečiai), skaitysime, kad Parabolės tinklo ryšio kokybė su duotu serveriu yra tokia pati kaip ir TEO ar Anderneto tinklo kokybė. Jeigu Parabolės tinkle pamestų paketų yra 5% daugiau, negu Anderneto ar TEO tinkle, reiškia Parabolės tinkle yra problema ir ją Parabolė turi išspręsti.
III-čias punktas - siunčiu savo žmones pas abonentą į butą ir pas abonento draugą su Parabolės kompiuteriais ir atliekame 30 minučių PINGO testus į 210.48.156.136. Pasižiūrime rezultatus ir juos palyginame.
Jeigu pamestų paketų kiekis iš Parabolės tinklo yra 5% arba daugiau, rei6kia abonentas yra teisus - Parabolės ryšys yra blogas, jeigu mažiau už 5% - viskas yra teisingai ir jokios problemos nėra.
Jeigu problema yra, panagrinėjame ar mes pajėgūs ką nors pakeisti ir susitariame dėl darbų terminų
atliekame darbus ir pašaliname priežąstis
abonentas pasitikrina ir duoda atsakymą ar viskas gerai
Jeigu žinote kitą kelia, ar turite koių savo motyvuotų pastabų - prašau - sakote ir naginėjam jūsų varijantą.
UAB "Parabolė" direktorius
Taip turi būti.M-artin wrote:Nežinau, gal čia taip turi būti
Pasiskaitykite kas parašyta čia http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc
Minimalių spartų lentelėje - maximalios spartos visą parą negarantuojamos.
UAB "Parabolė" direktorius
Ok, pasitikslinau, nereikia tokiom didelėm raidėm rašyti, puikiai matau ir taip.steponas wrote:Taip turi būti.
Pasiskaitykite kas parašyta čia http://www.parabole.lt/dokumentai/Inter ... elsiai.doc
Minimalių spartų lentelėje - maximalios spartos visą parą negarantuojamos.
O štai vienam nesiekia net minimalių spartų:
yoris wrote:Matuota 00:20
Bitės matuoklis: http://www.ipix.lt/out.php/i335733_bepavadinimo.JPG
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/221518144.png
Tokie dalykai jau man trunka ~1mėn ir visą laiką taip būna po 00:00.
Beto yra problema del pingų.Žaidžiant online žaidimus, pingas šokinėja nuo 50-200.Neįmanoma išvis pažaisti.
Galima kitam protingai patarti, bet negalima kito išmokyti protingai elgtis.
Problema žinoma - naktį padidunus greičius dvigubai trūksta CISCO resursų. Bus išspręsta, kai dalis abonentų bus perjungta ant naujų CISCO aparatų ir senieji aparatai atlaisvės. Kaip laikinas sprendimas gali būti greičio nebedivigubinimas naktį. Pirmadienį nuspręsiu ar tai daryti.yoris wrote:Matuota 00:20
Bitės matuoklis: http://www.ipix.lt/out.php/i335733_bepavadinimo.JPG
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/221518144.png
Tokie dalykai jau man trunka ~1mėn ir visą laiką taip būna po 00:00.
Beto yra problema del pingų.Žaidžiant online žaidimus, pingas šokinėja nuo 50-200.Neįmanoma išvis pažaisti.
UAB "Parabolė" direktorius
- martinuxxx
- Aktyvus narys
- Posts: 2173
- Joined: Fri Jun 22, 2007 1:49 pm
- Location: Telšiai
P.Steponai,manau nereiktu sito daryti,nes greit perjungsit ant tu CISCO aparatu,o ir siaip kai bus letas ineternetas paaugliai eis anksciau miegoti,ir jiem sveikiau bus ir jum geriau.O jei rimtai manau ne problema pusvalandi palaukti,kol atsigaus internetas,tai pat vienas is sprendimo budu butu galimas greicius didinti nuo 01:00 ar 01:30.steponas wrote:Problema žinoma - naktį padidunus greičius dvigubai trūksta CISCO resursų. Bus išspręsta, kai dalis abonentų bus perjungta ant naujų CISCO aparatų ir senieji aparatai atlaisvės. Kaip laikinas sprendimas gali būti greičio nebedivigubinimas naktį. Pirmadienį nuspręsiu ar tai daryti.yoris wrote:Matuota 00:20
Bitės matuoklis: http://www.ipix.lt/out.php/i335733_bepavadinimo.JPG
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/221518144.png
Tokie dalykai jau man trunka ~1mėn ir visą laiką taip būna po 00:00.
Beto yra problema del pingų.Žaidžiant online žaidimus, pingas šokinėja nuo 50-200.Neįmanoma išvis pažaisti.
nesupratau bet siuo metu buvo dinges internetas 10ciai minuciu
kaip suprast senuju planu jie jau ivyko?
senuju planu kai kurie pakeitimaiLabas vakaras,
Parabolė baigia statyti optini interneto tiekimo tinkla Plunges mieste.
Jau yra sudarytas nauju optiniu planu projektas.
Taip pat projekte yra numatyti ir .
kaip suprast senuju planu jie jau ivyko?
- yabadabadu
- Aktyvus narys
- Posts: 1451
- Joined: Fri Jul 22, 2005 10:22 am
- Location: Telsiai
na bulvem prekiauti tai ne interneta tiekti :/ netgi su bulvem ne viskas taip paprasta - sakykim lietutis palijo ir jau tu bulviu svoris pasikeite. minimaliai bet pasikeite. sveriant bulves tai nepasijus. tiekiant interneta pet ktv manyciau jauciasi :/
ir kad testi diskusija pradziai noreciau sulaukti atsakymo i mano klausima: Jus pats asmenishkai tikrai tikite kad tai buvo 2 atsitiktinumai? kai atsakysite i shi klausima galima diskutuoti toliau. mano pozicija Jus jau zinote - prijungus papildomu CISCO buvo uzmirsta ar patingeta patikrinti ir magistraliu apkrovimo lygius ir menesi laika as turejau nekokybishkas paslaugas. vien todel kad apie tia shnekejau garsiai Jusu darbuotojai dabar manim nepatenkinti. nors atvirai as ishvis nesuprantu tos tolerancijos Jusu darbuotoju poziuriui - klientas visada teisus. jeigu darbuotojai nesugeba rasti priezasties tai tegul taip ir sako: atsiprasom kliente, mes viska ka sugebejom patikrinom ir problemu neradom. mes daugiau nieko nesugebam padaryti ir jeigu jusu nepatenkina eikit kitur. o ne tai kaip kad Jusu darbuotojai man kaip klientui akis drasko kad viskas gerai ir as durnas esu. o finale vis, netgi ir Jus vis dar bandot munduro garbe ishsaugoti. na asmenishkai Jus gal ne munduro garbe bet tuos darbuotojus... o tu darbuotoju verte tai... jeigu nebuvo galima menesi laiko sureguliuoti magistraliu aprkovimo po nauju cisco pastatymo kas matosi monitoringe tai kokie shansai kad jie sugebes dasimastyti kad kazkur kondensatorius ishdziuvo ar kad koks 5 metus dirbantis switchas gali durniuoti. ypach kai buna kad tie switchai shalia lifto shahtoj pastatytas ir ten su logaritmine liniuote ar su testeriu pamataves 220V nieko nerasi. bulviu kaip ir priklauso 220V ops, 220KG, bet Jus kaip radistas turetum zinoti kad ne viskas tai paprasta. ir tegul kiekvienas daro savo darba - klientai skundziasi o darbuotojai iesko gedimo ir uztikrina stabilu darba. nes dabar kai darbuotojai vietoj to kad dirbtu verkia kaip mergaites... eitu jie i vienuolyna ar ir jautriu vyru kluba barmenais dirbti. tai ten nieks neizeidinetu ju ir dushia nekentetu. kita vieta skaudetu, bet tai visi jautrus butu aplink
ir kad testi diskusija pradziai noreciau sulaukti atsakymo i mano klausima: Jus pats asmenishkai tikrai tikite kad tai buvo 2 atsitiktinumai? kai atsakysite i shi klausima galima diskutuoti toliau. mano pozicija Jus jau zinote - prijungus papildomu CISCO buvo uzmirsta ar patingeta patikrinti ir magistraliu apkrovimo lygius ir menesi laika as turejau nekokybishkas paslaugas. vien todel kad apie tia shnekejau garsiai Jusu darbuotojai dabar manim nepatenkinti. nors atvirai as ishvis nesuprantu tos tolerancijos Jusu darbuotoju poziuriui - klientas visada teisus. jeigu darbuotojai nesugeba rasti priezasties tai tegul taip ir sako: atsiprasom kliente, mes viska ka sugebejom patikrinom ir problemu neradom. mes daugiau nieko nesugebam padaryti ir jeigu jusu nepatenkina eikit kitur. o ne tai kaip kad Jusu darbuotojai man kaip klientui akis drasko kad viskas gerai ir as durnas esu. o finale vis, netgi ir Jus vis dar bandot munduro garbe ishsaugoti. na asmenishkai Jus gal ne munduro garbe bet tuos darbuotojus... o tu darbuotoju verte tai... jeigu nebuvo galima menesi laiko sureguliuoti magistraliu aprkovimo po nauju cisco pastatymo kas matosi monitoringe tai kokie shansai kad jie sugebes dasimastyti kad kazkur kondensatorius ishdziuvo ar kad koks 5 metus dirbantis switchas gali durniuoti. ypach kai buna kad tie switchai shalia lifto shahtoj pastatytas ir ten su logaritmine liniuote ar su testeriu pamataves 220V nieko nerasi. bulviu kaip ir priklauso 220V ops, 220KG, bet Jus kaip radistas turetum zinoti kad ne viskas tai paprasta. ir tegul kiekvienas daro savo darba - klientai skundziasi o darbuotojai iesko gedimo ir uztikrina stabilu darba. nes dabar kai darbuotojai vietoj to kad dirbtu verkia kaip mergaites... eitu jie i vienuolyna ar ir jautriu vyru kluba barmenais dirbti. tai ten nieks neizeidinetu ju ir dushia nekentetu. kita vieta skaudetu, bet tai visi jautrus butu aplink
lietuvis lietuviui pats geriausias uzkandis